הודעה מיוחדת למלכת היופי של כל הזמנים, אילנה שושן. טכנאי האלקטרוניקה מקריית שמונה שהתקין בבית המידות שלך בצפת מערכת שמע לפני כחצי שנה, עדיין ממתין לתשלום של 400 שקל עבור העבודה, ודי נמאס לו מההודעות החוזרות והתשובות המתחמקות של "היום־מחר". אז שתדעי שלא נותר לו אלא לתבוע אותך בבית משפט לתביעות קטנות.

שלום לטכנאי, יחיאל אבוקרט, שושן צחור?
"מה שקרה זה דבר הזוי. נתבקשנו לבצע שירות אצל הלקוחה לפני יותר מחצי שנה, שירות של הדרכה והתקנה, שלחתי לה באופן די מיוחד טכנאי שירות שהגיע וביצע את העבודה. התקנה של מערכת קולנוע ביתי, טלוויזיה. היא אמרה לבחור שהיה אצלה שהיא תשלם את זה דרך החנות שממנה רכשה והם יעבירו לנו. הוא לא דיווח לי על זה, ובעצם אני רואה בזה עוקץ".

היא שילמה מהחנות?

"לא, היא לא שילמה. אני מתכתב איתה כבר בערך חצי שנה. פעם אחת היא טענה שהיא באבל, אז אמרנו שלא נציק לה. לאחר מכן היא אמרה שהיא תבוא לחנות לשלם".

אתה בעל החנות?

"לא, אני בעל העסק שנותן שירותים לחנות. היא אמרה שהחנות הייתה סגורה. אמרתי לה שאני לא מבין מה הבעיה, שתשלח תשלום. היא אמרה שהיא לא נותנת פרטי כרטיס אשראי לאף אחד. אמרתי לה שתשלח צ'ק. היא אמרה שהיא רוצה לשלם בחנות. אני רוצה לומר שכשם שהיא ידעה לקבל שירות ראוי וטוב, צריך גם לדעת לשלם עבור השירות הזה ולא להתנהג בצורה הזו. בטח ובטח אחרי שהחנות אמרה לי שמדובר באישיות מפורסמת, אני נתתי את אמוני בעניין הזה".


באופן חד משמעי, היא לא שילמה לחנות?
"לא שילמה".

אז אתה גורר אותה לתביעות קטנות?
"נכון, אני מתכוון לתבוע אותה. כתבתי לה והיא לא הגיבה". 

אילנה שושן (צילום: רון קדמי)

שושן, הוי אילנה?
"על מה את מדברת? אני לא מתעלמת משום חוב ואף אחד לא הגיש לי חשבון. אין כזה דבר שאני לא עונה, הנה, עובדה שעניתי לך, גם מטלפון לא מזוהה. אני לא יודעת על מה את מדברת".

יש לי את ההודעות.
"אני אף פעם לא אמרתי שאני לא משלמת. ביקשתי שישלחו לי חשבון ומעולם לא קיבלתי. שילמתי 200 שקל למתקין במזומן, הם התקשרו וביקשו עוד 300 שקל, ואני חושבת ש־500 שקל זה מוגזם. ביקשתי לראות חשבון ולא לתת כרטיס אשראי בטלפון בלי שאני מקבלת חשבון. הניסיון הזה למסור את זה לעיתון זו סחיטה ולא במקום. לא קיבלתי חשבון ולא חשבונית על הכסף שכבר שילמתי. וזו תביעת דיבה ולשון הרע".

יחיאל, היא טוענת שלא היו דברים מעולם.
"שקרנית! היא צריכה לשלם 400 שקל על פי הפירוט שרשום ולפי הסיכום איתה דרך החנות שממנה רכשה. המתקין הזה איבד את מקום עבודתו בגללה, והיא עדיין עם המשחקים שלה. היא מעלה באמון שניתן בה, והיא צריכה להבין שזה חמור מאוד. זה עוקץ וגזל מצדה, שלא לדבר על הכשלת העובד שפוטר".

למה הוא פוטר?
"מהסיבה שהתיר לעצמו לצאת ממנה ללא תשלום בלי ליידע אותי ולקבל את אישורי. והיא מעלה באמון שהוא נתן בה".

היא אומרת שהיא נתנה לו 200 שקל.
"היא ביקשה ממנו התקנת מסך נוספת ב־200 שקל. עבור השירות שסוכם מראש והתקנת קולנוע ביתי היא לא שילמה כלל".