הבלם הזר לשעבר של מכבי נתניה, טוני טוקלומטי, בן ה–34, נחת בישראל לפני שלושה שבועות לכבוד בר המצווה של הבן עידן ג'ורנו טוקלומטי, כדורגלן חלוץ מחונן בטוברוק ובנבחרת ישראל לילדים, שנולד לו ולעיתונאית לשעבר והאושיה הנתנייתית בהווה, איריס ג'ורנו (47). עם הנחיתה אירע מפגש מרגש במיוחד בין האב לבנו, שראו זה את זה אחרי שנים בפעם הראשונה.

לבר המצווה הוזמנו העיתונאי וכוכב "הישרדות" רז זהבי ובנות הברית שלו ענבר ומיכל, אריק איזיקוביץ ועוד - וגם העיתונאי משה פרימו, שבעקבות חשיפה שלו בתוכנית המיתולוגית "בטריבונה" ב-2004 עלה החשד לגבי גילו של טוקלמוטי.

ג'ורנו, אשמח שתיתני לי פרשנות קווים.


"בשנת 2003 הוא סולק ממכבי נתניה כי חשבו שהוא שיקר בקשר לגיל שלו. אני כבר הייתי בהריון, ואז כשניסה להיכנס שוב לא נתנו לו. 12 שנה הייתי במאבק מול רשויות ההגירה ומשרד הפנים עד שהכרתי את הבמאי דוד אופק, שהחליט להרים את הכפפה ולעשות על זה סרט. וכשבאים עם במאי וצלם מקבלים פתאום ויזת תייר".

הוא היה בן 19 כשנכנסת להריון.

"כן. והיה לו כבר בן שכיום הוא בן 14 ויש לו עוד ילדה בת 13. מאותה אישה, בלי נישואים".

הוא חי עם אותה אישה?

"אחרי שנולד הבן, נפרדו. הבת הייתה טעות".

יש קאמבק ביניכם?

"עדיין בוחנת. יש לי עד 5 באוקטובר להחליט".


פרימו, אחרי השבר הגדול אתה מגיע?

"אני מגיע. כשפרסמתי את הסקופ הגדול לא הייתה לי כוונה לקרוע אבא מבן. כל הסיפור נהיה בדיעבד. כמה חודשים אחרי שהוא סולק מנתניה היא הגיעה בהריון להנהלת מכבי נתניה וטענה בפניהם שהתינוק שבבטן שלה הוא של טוקלומטי, וככה התגלגלו העניינים. כשהילד היה בן 6 היא הגיעה למגרש של מכבי נתניה, לאחר שההנהלה הבטיחה שהילד ישחק בחינם במכבי נתניה. כשהיה בן 6 עשינו עליו כתבה גדולה בערוץ הספורט, ועכשיו חלפו עוד שבע שנים ועזרתי לאיריס ולבן לבוא לערוץ הספורט להשמיע את קולם. הילד, בבכי, בשידור חי, אמר שהוא רוצה שאבא יגיע לבר מצווה. עשינו כל שביכולתנו לעשות שזה יקרה וסוף־סוף היו אנשים טובים שעזרו לטוני להגיע לבר מצווה של הבן".

בדיעבד, אתה מצטער על הסקופ?

"אילו ידעתי שזה יהרוס משפחה לא הייתי מפרסם".