1. נעמי וחיים הורביץ, בעלי ספא 'שבע' במלון הילטון בתל-אביב, השיקו השבוע את ״שבע תאי ספא אקספרס״, ברחוב דיזינגוף בתל אביב. אל הספא החדש והמעוצב הגיעו מוזמנים שזכו להתפנק במסאז׳ים, מניקור פדיקור ומטעמים של השף שחף שבתאי.

נעמי וחיים הורביץ (צילום: שוקה כהן)
נעמי וחיים הורביץ (צילום: שוקה כהן)




2. לרגל חודש המודעות לסרטן-השד, הקימה עמותת 'אחת מתשע', בשיתוף משרד הפרסום ראובני-פרידן, את מתחם "החדר הוורוד". מדובר בחדר בריחה, מיוחד לנשים, הממוקם בדיזינגוף סנטר, שמטרתו להעביר בצורה חווייתית ומעצימה את המסר: "הגעת לגיל 30? הגיע הזמן להפסיק לברוח ולקבוע תור לכירורג שד". נפגשו בפתיחה: ח"כ סתיו שפיר, אירית פנט יו"ר 'אחת מתשע', סיגל רצין מנכ"לית העמותה, אור אלתרמן מייסדת 'מאמאזון' והשחקנית שרה פון-שוורצה


אור אלתרמן , אירית פנט וסיגל רצין (צילום: יוסי ארגיל)
אור אלתרמן , אירית פנט וסיגל רצין (צילום: יוסי ארגיל)

3. מנשה זליכה בעלי חברת 'דיזנגוף סחר', אירח בשני בערב חברים קרובים ואנשי עסקים, להשקת הקומפלקס Lagoon. בקומפלקס החדש שבעיר נתניה, ממוקמים מתחם האירועים ג'ונה מבית "טעם וצבע", מגדל מגורים, ומלון 'ווסט לגון ריזורט'. המוזמנים זכו לסייר במקום ונהנו מהופעה כפולה שנערכה בבריכה: האחת של נבחרת ישראל בשחייה צורנית, והשנייה של הזמר דני סנדרסון. פרגנו לזליכה: הבת דנה זליכה, גיל גבע, משה טרי, יפתח רון טל, אילת ברס המובילה את פעילות חברת הניהול 'טמרס' בישראל, סילבן שלום, צחי ברוורמן, משה צור, מכבי ומטי קרסו, נחשון קיוויתי, רינה פושקרנה, רויטל סויד, רפי אלול, ושלומי גבאי.

גיל תדהר (צילום: אביב חופי)
גיל תדהר (צילום: אביב חופי)

אילת ברס ודנה זליכה  (צילום: אביב חופי)
אילת ברס ודנה זליכה (צילום: אביב חופי)

יפתח רון טל ומנשה זליכה  (צילום: אביב חופי)
יפתח רון טל ומנשה זליכה (צילום: אביב חופי)

מכבי ומטי קרסו  (צילום: אביב חופי)
מכבי ומטי קרסו (צילום: אביב חופי)




4. שגריר ישראל באו"ם דני דנון ורעייתו טלי, חגגו בשלישי בערב, פעמיים כי טוב, בת מצווה לבתם הילה במתחם ה'אווניו' שבקרית שדה התעופה. נשיא המדינה ראובן - רובי ריבלין הגיע לעשות כבוד ולברך ופגש במקום גם את טלי וענאן שמשום המנכ"ל והבעלים של קבוצת BLU.

טלי שמשום, ראובן ריבלין, ענאן שמשום ודני דנון (צילום: ללא קרדיט)
טלי שמשום, ראובן ריבלין, ענאן שמשום ודני דנון (צילום: ללא קרדיט)




5. במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה טרום יום הכיפורים, בלוס אנג'לס, הודיעה האקדמיה האמריקנית לקולנוע, על תרומה יוצאת דופן שקיבלה בסך של 50 מיליון דולר מהמיליארדר הישראלי-אמריקני חיים סבן ומרעייתו שריל. התרומה מיועדת לבניית מוזיאון סרטים חדש של האקדמיה בלוס אנג'לס. בני הזוג סבן תרמו את הסכום הגדול ביותר לפרויקט - ובניין May Company הוותיק, אשר יסופח למוזיאון, ייקרא מעתה בניין סבן. עוד השתתפו בהכרזה החגיגית: בוב אייגר - יו"ר ומנכ"ל דיסני; ג'ון לסטר אנימטור אמריקני, במאי ומנכ"ל של חברת 'פיסק' - אולפני ההנפשה של וולט דיסני, השחקנים טום הנקס ואנט בנינג -חברי האקדמיה האמריקנית לקולנוע, ראש עיריית לוס אנג'לס ואישים רבים נוספים.

ג'ון לסטר, חיים סבן ואנט בנינג (צילום: A.S.M.P.A.)
ג'ון לסטר, חיים סבן ואנט בנינג (צילום: A.S.M.P.A.)

6. בשיאו של חודש תשרי, עונת הנדידה הרשמית של הישראלים, יצאה פרטנר TV לקמפיין שכלל פעילות מיוחדת עבור השוהים בטרמינל 3 בנתב"ג, וזאת במסגרת מהלך ראשון מסוגו בעולם יחד עם השותפה הבינלאומית שלה – 'נטפליקס'. חצי מיליון הישראלים שצפויים לעבור בטרמינל במהלך סוכות, מוזמנים ליהנות מעמדה מיוחדת להורדת סרטים, סדרות ובינג' של עונות שלמות ממגוון התכנים של נטלפליקס, ישירות לניידים ולטאבלטים, כדי שיוכלו להעביר את טיסתם בנעימים ולצפות בתכנים גם ללא צורך בחיבור לרשת האינטרנט במהלך הצפייה.

בין הראשונים להתנסות בחוויה היה איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, שבחר להוריד לנייד את 'Get me Roger Stone', הסרט הדוקומנטרי המדובר של נטפליקס, על רוג'ר סטון, יועצו של טראמפ.

איציק בנבנישתי (צילום: אורטל בן יוסף)
איציק בנבנישתי (צילום: אורטל בן יוסף)




7. ונסיים בחידה: אחת הסועדות הזמינה שולחן לשתיים על שמה, אז איך יתכן שהשולחן הוזמן על שם הסועדת השנייה? ולפתרון: יעל אלמוג-זכאי ממעלי גיתם ויעל אלמוג המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת מחזיקי העניין, פתחו את השבוע בארוחת צהריים משותפת במסעדת 'יא פאן'.

יעל אלמוג ויעל אלמוג זכאי (צילום: פייסבוק)
יעל אלמוג ויעל אלמוג זכאי (צילום: פייסבוק)



מצעד המתלבשות:

ברוריה לקנר, בלה לוסטיג וטובה סגול (צילום: אביב חופי)
ברוריה לקנר, בלה לוסטיג וטובה סגול (צילום: אביב חופי)


>ברוריה לקנר החליטה שאם כבר מראה ערב שחור, למה שלא תשדרג את הסקס אפיל בחולצת סטרפלס מבד קרפ שחור סמי-שקוף ועיטור פרנזים, בשילוב מכנסיים בגזרה ישרה וסנדלי עקב מוזהבות. התיק של שאנל חותם את המראה היוקרתי.


>בלה לוסטיג טורפת בשמלת ערב מנומרת ארוכה, שאולי נראית שמרנית במבט ראשון, אך כשמתמקדים ניתן לראות שהבד החייתי שלה הוא חצי שקוף וחצי חושף. כיוון שהמראה מהמם כפי שהוא, לא היה צורך באקססוריז ובצדק.


>הסתיו הגיע, כך שטובה סגול בחרה במראה קריר יותר שכלל חולצת משי מכופתרת בגוון מטאליק בלו, כולל עיטור קפלים בשרווליה וצווארון נוקשה, שלבשה בשילוב מכנסיים בדוגמת עלים בזהוב-כחול. שרשרת החישוקים הכחולים, כולל העגילים והצמיד התואמים, משתלבים למראה באופן נהדר.