לאלי אספוסיטו
לאלי אספוסיטו (צילום: אלי כהן עבור יאיר דורי)
לאלי אספוסיטו (צילום: אלי כהן עבור יאיר דורי)

בין כל האטרקציות בלבנט פגשה חיננית את לאלי אספוסיטו, לשעבר חברה בלהקת "כמעט מלאכים" והיום מחלטרת באאוטפיחס של מאלפת פרעושים בקרקס של היפסטרים. הבלונדינית לא מאמינה שכוכבת זאת ארזה את כל זה לבד, ושכוחות הביטחון בנתב"ג לא פוצצו את מזוודתה שהכילה: טיח כבד שהסתיר וודג' נאה, ז'קט שדורש הצלפה, ג'יפייה יוז'ורלית, מוכנוס צ'יפיים, שוסור וולגריות ואקססוריז המוניים. מתי יוצאת הטיסה שלך בחזרה? 

ברק אדרי ואור סיונוב 

ברק אדרי עם אור סיונוב (צילום: אור גפן)
ברק אדרי עם אור סיונוב (צילום: אור גפן)


המציאות אינה כפי שחשבתם, ממש כמו השמלה שעוטה אור סיונוב, שאינה באמת של שאנל, ואפילו ברק אדרי שלקח על עצמו את תפקיד באטמן בשנקל וחצי לא יכול להציל אותה מטפריה של חיננית. חמודים, אומנם היציאה מהבית ההוא בנווה אילן לא כללה קמפיינים נוצצים או מעשר של פתרונות לבוש, אבל רבאק, אם תל אביב סיטי הייתה צריכה הצלה מפושעיה, זה רק מפני בלוטות טעמכם הרעועות.
תמר שילה
תמר שילה (צילום: אור גפן)
תמר שילה (צילום: אור גפן)


עדיין על סקאלת הדיזאסטר: ממתנחלת בטוטאלוס מגמ"ח כלשהו הופיעה תמר שילה במראה שלם של בוצ'ה מגורזת, והקטסטרוף מכיל פריזורה בגון חינה מקולקלת, זירו מקיאז' שנחוץ להסתרת ביעותי הלילה, עליונית פלנל קלישאתית, סמרטוטופ, מוכנוס שנוזלים ממותניה ונכשלים להחמיא לגזרתה המעולה, ושוז מטונפות שגורמות לחיננית לדרוש: נא החזירו את שילה מעבר לגבולות הקו הירוק! ויפה 15 דקות קודם.
פלורי אלקסלסי
פלורי אלקסלסי (צילום: אור גפן)
פלורי אלקסלסי (צילום: אור גפן)


חיננית הייתה רגילה לראות את פלורי אלקסלסי מזיעה במטבחו של "האח הגדול", והנה שוב מזגזגת ליידי בית שאן, והפעם אל תוך מדי מלצרית מאולמי ורסאחי. בתפריט: פריזורה סתורה, מקיאז' מבגר וודג', ווסט אימים, מוכנוס מחרודים, שוז יוז'ורליות וטופ אגבי. כפרה, בשבילי רק מים, ורק כדי להעביר את הטעם הרע שהשארת בקרניות עיני, תודה.
מייקי אלרוי
מייקל אלרוי (צילום: אור גפן)
מייקל אלרוי (צילום: אור גפן)

 
חיננית אוהבת את הגברים שלה מעודנים, ולכן לא יהיה זה סוד לגלות שהיא סובלת מחיבה קלה למייקי אלרוי. ואפילו שאלרוי המתוק אוחז בבחירות פאשן של גבר ישראלי פרובינציאלי, שפחתכם הנאמנה מוכנה לקחת צ'אנס ולהתלבש לזה על הצורה ולהשאיר בפח את החולצה המחרודה בהדפס של מצעי מיטה של ורדינון מ־2008, המבליטה כרס בירות ישראלית קטנה ומתוקה, סקיני ג'ינס גמורי סיבים, ושוז שאתה חייב לגלות מהיכן רכשת ולו רק כדי להזהיר את הציבור הרחב ממוקד מכירתם. דיל?

גיל אלמוג
גיל אלמוג (צילום: אור גפן)
גיל אלמוג (צילום: אור גפן)


אפילו שחיננית מאוהבת קלות בגיל אלמוג, היא לא מרשה לו לארוז את האיחססוריז שאיתם הוא צועד בחזרה לתהום האנונימיות. כפרה, חגורה בצבע של לשלשת חתולים מעולם לא תעבוד יחד עם שוז בגוון ובטקסטורה של בוף חשיש לא חוקי. פלאס, קבל טיפ: כשקונים חולצה מכופתרת, רצוי לפני לבישתה להעביר עליה גיהוץ כדי להעלים את קווי הקיפול שנבעו מאופן אריזתה. אבל אתה כזה לארד שחיננית סולחת לך.

שי מיקה יפרח
שי מיקה יפרח (צילום: ארנון בוסאני)
שי מיקה יפרח (צילום: ארנון בוסאני)

נעים לראות שגם שי מיקה יפרח לא חוטאת בהפרעות אכילה ועדיין מצליחה למקסם את נתוניה החיוניים באאוטפיט קל לתפעול גם לחובבות הפחמימה: הפריזורה בוהקת, המקיאז' המעודן חביב, שמלה בגזרה חופשית ובאורך נכון נמצאה כמחמיאה, ושוז מעולם הקז'ואל גורמות לחיננית לרצות להשאיר אותך בסביבה. יפה לך.
 
אחי נתן
אחי נתן (יח"צ)
אחי נתן (יח"צ)


כולם דואגים לנזקי הנפש של כוכבי ריאליטי ולעתידם פוסט 15 דקות התהילה, ולכן נבהלה גם חיננית לגלות את אחי נתן (נו, זה מ"האח הגדול" לשעבר) בטוטאלוס של ווייט־טראש אמריקאי כולל קרוואן והכל, ולא, זוהי לא מעבדת מתאדון ניידת, ונתן הוא לא באמת ג'אנקי של כימיקלים. ולמרות זאת הוא עטה פריזורה מוכת גזזת, מושקוף מ"הכל בדולר", ג'יפייה מהוהה, עליונית יוז'ורלית, מוכנוס בגימור הומלסי וזירו פתרון הנעלה. מסכן. חמוד, אם אתרום לך 50 שקאלאת, תבטיח שתבזבז הכל רק על אוכל, טוב?
 
רז זלצרמן
רז זלצרמן (צילום: אור גפן)
רז זלצרמן (צילום: אור גפן)

רז זלצרמן החתיך החליט להתחדש בסמרטוטאז' לקראת חג הפסח, ובמקום טוטאלוק של מיליון דולר, קיבלה חיננית אסופה מהמרוץ לסיילים בקניון הקרוב לביתו פלאס חליצת שד. תודו שכזאת טרגדיית טרנדים לא ראיתם כבר הרבה זמן: פריזורה בטקסטורת ברזלית, טופ מעורר פיהוק, מוכנוס עם דיטיילז של בייקרים והנורא מכל - סניקרס לבנות. חמוד, הגיע הזמן להפסיק לטחון איוונטים, ולטס וודג' איט: זה כבר לא מחמיא. גם עליך מעתה גוזרת חיננית תענית אירועים. ברור?

שי חי 
שי חי (אינסטגרם)
שי חי (אינסטגרם)

 
חיננית לא מאמינה שהיא אומרת את זה, אבל השי האמיתי השבוע במדורה הוא גנרל צבא האמת, שי חי, שבמקום לתקוע מצות ולקבל עצירות, זינק לאיטליה והשאיר את כובע פועל החירייה ומעיל הדובון מהאפסנאות הרחק מאחור, כשהופיע בחליפה מרשימה בגון אמרלד שלוותה באקססוריז מעולים. חמוד, לאף אחד לא באמת אכפת מאמנויות הלחימה שלך וחלוק לבן וחגורת עולב לא מרשימים פה אף אחד, מה דעתך על הסבת מקצוע לסטייליסט? כדאי לך.