רשימת הפאסון

שביט ויזל ויעל גולדמן 

(צילום: ערן לם)
(צילום: ערן לם)

אופס, הצליח לכן: כמו יין ויאנג משלימות פה שביט ויזל ויעל גולדמן את המשבצת הראשונה ברשומה זאת וחיננית לגמרי מפרגנת לחברות הפוטוגנית הזאת, כשויזל בטוטאלוק צחור, עדכני ומושלם לאיוונט בסימן פאשן וגולדמן באסופה קולית ומודרנית. הידד!


הו, האימה: חיננית רוצה להציע את מועמדותה למועדון החברות האקסלוסיבי שלכן, אתן מקבלות נשים בשלות במידה 44?

חיננית חומדת: ברור שלהיות מידה 38. מה השאלה פה בכלל.

שקר כלשהו: טוב, אני מידה 46, למה להתקטנן? פרגנו לי, ביצ'ז.

דפנה לוסטיג  

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: אנדי וורהול מעולם לא נראה לוהט יותר, הוא גם השאיר את המושקוף שלו בבית וגם עלה על הנש כשבחר בשמלה שחורה קטנה מקטיפה טרנדית שמחמיאה ללובש. גם השוסור לא רעות, יפה לך. חיננית תמיד אהבה חברים טרנסווסטיסטים, לרובם יש טעם משובח וככה אופציות המלתחה שלה הרי גדלות.

הו, האימה: אה, רגע. זאת דפנה לוסטיג.

חיננית חומדת: לולי, אני חולה עליך. בואי נלך למיקי בוגנים ונעשה יחד שורשים.

שקר כלשהו: למרות, שלך מאוד יפה להיות שחורדינית.

דון לני גבאי 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: דון לני גבאי מציגה פירוטכניקה כשהיא מג'נגלת בין פריטים שונים, מרכיבה אותם יחד והתוצאה ממש לא רעה וכל זה כשהיא עושה את זה רק עם עין אחת, עין שמאל.

הו, האימה: אם היית אולי מסיתה את הפוני מעין ימין, היית מגלה שהשוז לא באמת קשורות לשאר אבל חיננית סולחת לך.

חיננית חומדת: העין השלישית שלי אומרת לי שזה הזמן לתת העלאה לסטייליסט.

שקר כלשהו: כשצריך אז צריך.




רשימת האסון

ארז טל 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: לא, איש זה לא פונה מעמונה והאביס את כל סמרטוטאז' על גבו אחרי שאיבד את ביתו והוגדר כהומלס. זהו ארז טל, שככל הנראה מספיקה רק משיכה קטנה אחת מחשבון הבנק שלו ושוויץ הופכת למדינת עולם שלישית. ואולי לכן בחר מנחה האח הגדול באאוטפיחס צנע שיורד למצולות הרדאר עד שהתרסק בחירייה ומשם משה מעיל בטקסטורת קורדרוי מעורר אימה, מוכנוס יוזו'רלים ושוז מן הל.

אופס, הצליח לך: לצערה של חיננית אין עליה שלט כרגע והיא לא יכולה לזפזפ לערוץ 10.

חיננית חומדת: סמסו 22 למספר 2020 אם אתם רוצים להדיח את הטוטאלוס הזה מארונו של טל. עלות כל מסרון הינה שקל אחד בלבד.

שקר כלשהו: חיננית, כפרה עליה, מבטיחה להרכיב לך מהסכום שיתקבל אנסמבלים שווים.


רותם סלע

(צילום: ערן לם)
(צילום: ערן לם)

הו, האימה: מה נהייה עם רותם סלע?! האם היא שמה לאאוטפיחס הזה משהו בדרינק והתלבשה עליו בכוח? חיננית חדת העין מרגישה את אי ההתאמה לאובייקטית ושמה לב שהשמלה החנונית הזאת מסרבת להתמזג עם הבלונדינית שבתמונה, שעל פי רוב מתקבלת בשערי המדור כטיפוס קולי, ואילו היום, חיננית פותחת את זרועותיה ואומרת: שלום, דודה רותם.

אופס, הצליח לך: החיוך בהחלט נראה אותנטי.

חיננית חומדת: שום דבר.

שקר כלשהו: לולי, יהיו לך עוד הרבה שנים בהם תוכלי לעשות שופינג בפוראבר וויז'ה, בואי תתרכזי בינתיים בפאשן.


עומר דרור

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: למרות שהוא אחד הבחורים הכי לוהטים בלבנט, חיננית מחפשת את פתק ההחלפה שמגיע עם עומר דרור הלארד שהגיח לאיוונט פאשן עם יחידת טקסטיל מעוררת פיהוק שהקשר בינה לבין 2017 אינו קיים, וגם לא היה קיים אפילו ב-2010. במרכיבי לוק הסחי מככבים סמרטוטריקו, ז'קט רוח אגבי ומוכנוס שמכפלתם קופלה באופן לא מחמיא והציגו פתרון הנעלה מביך.

אופס, הצליח לך: אתה עדיין לוהט. מתי מגיע הרגע בו אתה מוריד את הבגדים?

חיננית חומדת: הצילו! חיננית נהייתה קוגרית.

שקר כלשהו: דבר איתי. אתה רווק, אני רווקה לנצח, איך נשמע לך?

בת חן סבג

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: בצלאל סמוטריץ' הפמיניסט מאוד יאהב מראה שלם זה, שלא יגרום לשום איש לפנותו משטחיה של בת חן סבג המוכשרת, או חלילה להטריד אותה מינית. חכמה. חיננית פחות חיבבה את הפלאנלית שחילטרה כצעיף, את כפפות הטוסטוס המגושמות כמו גם את המוגוף המטופשות בעולם פתרון ההנעלה מהתחנה המרכזית. ז'סטור.

אופס, הצליח לך: אם את עובדת על תפקיד אופי חדש של פנסיונרית מרשפון, אז הליפסטיק מוויז'ה קוסמטיקס עושה את העבודה מעולה.

חיננית חומדת: לקחת את השק המטאלי התמוה הזה שחילטר כתיק ולהשליכו על מי שמכר לך אותו.

שקר כלשהו: חיננית מכירה את הסדר התשלומים המעיק בתעשיה. נכון ש- HOT עדיין לא שילמו לך על עבודתך ולכן את לא יכולה לצאת לשופינג ראוי?

גל אמיתי

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: בזמן שהאקסית, אגם רודברג, מתחממת עם בן זוג חדש בעל כרטיס אשראי לוהט, מתמנגל הרווק גל אמיתי בחורף המקומי באיוונטים - ולט'ס וודג' איט - הוא לא יצליח לדוג שום בת זוג שפויה כשהוא עוטה עליו פריטים שמקררים את הליבידו של חיננית עוד מתחת לטמפרטורת הפריזר שבמעונה. אל ז'קט נטול גזרה או אפיל מפתה ציוות זה סמרטוטישרט, סקיני ג'ינס בלויים ושוזט שראו ימים יפים יותר.

אופס, הצליח לך: הצחקתם אותי.

חיננית חומדת: אם למישהו יש משחת טסטוסטרון להחזרת החשק המיני של חיננית, זה הרגע להגיש לה אותה.

שקר כלשהו: אל תקראו לי פריג'ידית!

פינת הנעל | שני חזן 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

מנזקי הפרידה: לאחר שפירקה את הזוגיות עם הבויפרנד ועזבה את דירתם המשותפת, מורגש בהחלט עול המצב. אחרת איך תסבירו את שקשוקת הפאשן הזאת ששלפה שני חזן מארגזי הקרטון שלה בניסיון לתקתק טוטאלוק קוהרנטי, אך התוצאה שלו מטורללת וחתימתו נעשתה באמצעות סניקרס חיילות? לולי, מצאת כבר דירה חדשה? רוצה שחיננית הנדיבה תבוא לעזור לך לפרוק את הארגזים, ועל הדרך תעשה לך סדר נחוץ בארון? זה הזמן. זה לא בצחוק, לחיננית באמת יש לב זהב.

חיה באילוז' | אדל בספלוב

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

למרות שחיננית בחיים לא היתה לובשת את האאוטפיטים של אדל בסלפלוב, הראשונה מתחילה לחבב את השניה רק משום שזאת לא יכולה להפסיק להרגיש שכל רגע בחיים בהם כלולה מצלמה, הינה הזדמנות לעוד קמפיין. וכך, במקום להתייצב מול העדשה כמו שאר הכבשים בעדר בפוזה הקבועה הכוללת חצי צעד קדימה פלאס יד על המותניים, מציגה בספלוב את המיטב שלה. צחקתי בקול רם, תודה!

על הפנים | אלכסה דול

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

אם יש משהו שחיננית מכירה בעל פה זה את הוודג'ים של הסלבס, אבל אז הופיעה אלכסה דול, ורק לחיננית נראה שמכת ברק בין הגבות, השמורה לישויות בוטוקס כמו לאה שנירר, היא קצת טו מאץ? לולי, את אפילו לא מתקרבת לשלושים, בבקשה די.