רשימת הפאסון

דנה זרמון

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)


אופס, הצליח לך: חיננית אוהבת שסלבס מקשיבים לה. מסתמן שלאחר שדנה זרמון חטפה מטח ירי מהחתומה מעלה, היא הצטיידה באפוד מגן בצורת שמלה מודרנית שמחמיאה לנתוניה של האיט גירל. הפריזורה נאספה בחוכמה, מקיאז' טרנדי האיר את הוודג' החיוני, והבעל המתוק שימש כאקססורי משלים נאה לאנסמבל. ככה אני אוהבת אותך. חכמה.

הו, האימה: סורי, קוראות מרושעות, הפעם אין תלונות.

חיננית חומדת: את הכל בבקשה.

שקר כלשהו: חסר לך שבשבוע הבא את חוזרת לסרות טעמך. ראי הוזהרת.


איתי תורג'מן 

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

אופס, הצליח לך: חיננית נותרה ספיצ'לס ולא מבינה איך איתי תורג'מן הקוקטי מצליח לג'נגל בין חולצת טי פשוטה אך לא יוזו'רלית, מוכנוס מחויטים וסנדלים (!) ועדיין לשוות לכל המיקס הזה אפיל קולי במזג האוויר שמתיך כל גלאם ומאמץ.

הו, האימה: כן כן, המילה סנדלים הוקלדה פה למעלה לחיוב.

חיננית חומדת: מה הסוד שלך, ילד?

שקר כלשהו: "אופנה דוהה אבל סטייל הוא נצחי". א. סאן לורן

חן אמסלם

(צילום:  עופר חן)
(צילום: עופר חן)

אופס, הצליח לך: אפילו שחיננית לא הייתה יוצאת ככה לעולם את הבית, עושה רושם שחן אמסלם הלחימה פה חליפה בגוונים מרהיבים ובמינונים נכונים לעונה. והכל בזירו רעש שמלווה בצלצולים כשעוטים מראה שלם מסרט בוליוודי.

הו, האימה: שמישהו יזיז את הארוס הקלולסי מאור זגורי מן התמונה בבקשה.

חיננית חומדת: בדיוק אכלתי צ'יקן טיקה וצ'יז נאן, אז החצאית לא תעלה עלי.

שקר כלשהו: אבל מחר הוא יום חדש.

רשימת האסון

אורנה בנאי 

(צילום: עופר חן)
(צילום: עופר חן)

הו, האימה: למרות קרני האור והאהבה שהפיצה אורנה בנאי מהוודג' המטופח, חיננית לא מסונוורת מהחיוך שחשף ארבע מאות יחידות של שיניים נוצצות. הבלונדינית מאוכזבת בעיקר משמלתה של הקומיקאית, שהתאפיינה בדיטיילים שגרמו לאפקט כושל ודומה לזה של ניתוח לקשירת קיבה שהותיר עור עודף וקפלים לא מחמיאים. אלו תרמו לאשליית הרחבת הסילואט בשנקל תשעים. חראם.

אופס, הצליח לך: השוזט בהחלט הורסות.

חיננית חומדת: ברור שלהיות מאוהבת כמו בנאי ולהלך ברחוב עם הילה רדיואקטיבית.

שקר כלשהו: בשלב הזה של החיים אני ממש מיואשת מהגבר התל אביבי. אולי זה הזמן להיות לסבית ולהתחיל להתאמן על אהבת נשים, יש לך מישהי לסדר לחיננית?

ליאת הר לב

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: מתי לעזאזל ליאת הר לב תפסיק לעשות לעצמה הנחות שגורמות לה לטוטאלוס של סייל בפוראבר יוזו'ר? חיננית צריכה תשובה כדי להבין מדוע ההריונית הטרייה מהלכת בקרבנו בחיוך מטופש ועיניים בורקות כשפריזורה א-לה קוקר ספנייל לראשה, סמרטוטוניקה בעלת כיתוב טיפשי, סקיני ג'ינס, שוז אגביות ותיק רחצה? האם היא לקחה את האפידורל שלה כבר עכשיו כי העובר בועט בה ללא רחמים? לולי, עם כזה אאוטפיט אי אפשר באמת להאשים אותו.

אופס, הצליח לך: את מתרבה, וזה מקסים.

חיננית חומדת: בואי נעשה חצי חצי מהשלייה.

שקר כלשהו: את יודעת שזה אנטי אייג'ינג גאוני, נכון?

ערן ברנע

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: כמו גוש שווארמה נוטף מסתובב ערן ברנע באיוונט וחיננית התמיד בדיאטה והתמיד רעבה לא יכולה לעצור את עצמה מלתת ביס בטוטאלוס יוזו'ר מן הל זה, למרות שהוא נראה לגמרי לא מוכן. אבל אז חקרה חיננית את הסמרטוטריקו המחרודה, המוכנוס שחייבות בדיקת תילוע ופתרון ההנעלה הקרימינלי בשחור ואיבדה את התיאבון רק כי היא לא רוצה לחטוף סלמונלה.

אופס, הצליח לך: אתם צוחקים עלי, נכון?

חיננית חומדת: שנייה רגע, סלמונלה זה מרזה?

שקר כלשהו: לא, כי נותרו לי העשרים קילו האחרונים על המותניים ואני חייבת פתרון.

תום יער 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: אף שחיננית שרופה והרוסה על תום יער המוכשרת, היא מציעה לטאלנטית עם הוודג' הקומי המושלם להפסיק לעשות קניות אונליין ובאתרים קיקיוניים. אין טעם להלך בקרבנו עם שמלה בעלת חלק תחתון מבד צ'יפי ותחפושתי, במיוחד כשאת בנסיקה ובעלת תוכנית משלך בלוויין. או במילים אחרות, כפרה, זה הזמן ללכת ל-YES ולבקש מהם העלאה. ברור?

אופס, הצליח לך: תגידי, רזית או שהתהפכת על שכלך ובארבע מאות מעלות חום נמחצת בתוך מחטב? שאפו.

חיננית חומדת: התיקיטת מקסים.

שקר כלשהו: שתדעי לך שרק בגלל התוכנית שלך עשיתי מנוי.

דין מירושניקוב

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: חיננית לא מבינה איך דין מירושניקוב הלארד תמיד מנפק מראה דהוי ומטונף של עובד חירייה עם השלל שמצא בעבודה, כשבמציאות הוא כוכב ילדים לוהט. בקרב קהילות רבות נחשב זה לסמל מין רותח, שבחיי היומיום מגיח לאיוונטים בטופ בדוגמת מצעי מיטה מהוהים ומוכנוס סחים. אבל היי, ברכות על הסניקרס החדשות.

אופס, הצליח לך: אז בהשקה של אדידס חילקו שוז במתנה לסלבס? תתחדש נשמה.

חיננית חומדת: לא יכולת לבקש גם גישה לקולקציה הקולית שלהם?

שקר כלשהו: חבל, זה היה עוזר לך.






חיה באילוז' - מיכל ויצמן 

(צילום: דנה קופל)
(צילום: דנה קופל)

אם לסרות טעם הייתה הגדרה מילונית המלווה בתמונה, האקזמפלר הבא היה משרת את קיבתה הרגישה של חיננית עת ראתה את דמותה הנערצת של מיכל הקטנה בחליפת הילדה הנצחית פלאס בטן הריונית. התוצאה המתקבלת: קטינה שעדיין לא קיבלה את ההסבר על מערכת הרבייה ואמצעי המניעה להריון ומשמשת כסמל חינוכי לדור הבא בקמפיין אופנה לגיל הקט. איפה שר החינוך בנט כשצריך הדתה, איפה?

 XOXO - סטטיק 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

מה שהקסים את חיננית בסיטואציה היא העובדה שסטטיק הצליח להנדס במו ידיו אאוטפיט לא רע בכלל - שאפילו העלה חיוך על שפתותיה הנעולות של הכותבת - כשפקד חנות בקניון והשתמש בפריטים שנגישים לכל הדיוט. הצליח לו. נו, מיסטר סטטיק, היה כל כך קשה?

צאי מזה - דנית גרינברג 

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

למרות שהשמלה שבחרה דנית גרינברג רחוקה מאוד מלהיות רעה, כוכבת הריאליטי הזוהרת עדיין מצליחה לחרב כוונות טובות. ולו רק בגלל העובדה שזאת לא הייתה מודעת למידותיה הקוקטיות כשהסתבכה ברשתו של הדגם, שעליה נראה מסורבל וכבד ובולע את הפיגורה המושלמת שלה. די לדילמות דארלינג, אין לך את זה. הגיע הזמן לקחת סטייליסט מקצועי.