רשימת האסון
אביבית בר זוהר 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: האם יכול להיות שצרות החיים נוקשות על דלתה של אביבית בר זוהר מאז שפירקה את הזוגיות עם בן זוגה? אחרת איך אפשר להסביר את זה שהמשך האאוטפיט שהזמינה מאסוס, שהיה אמור כנראה להמתין לה בפיצוצייה למטה, נעלם מעל פני האדמה? אולי לכן הגיחה כוכבת הריאליטי לאירוע התנדבות מקסים בשעות היום באאוטפיט לשעת ערש מעולם הלנז'רי. לולי, טוב טעם לא היה לך מעולם, אבל מה עם טקט? גם עם זה את מתקשה?
אופס, הצליח לך: אחרי שזרקה את הבויפרנד ממיטתה, הלכה בר זוהר לחלק אהבה באיוונט למען עמותה חשובה, וחיננית מתרגשת לגלות יופי פנימי עצום. אבל בואי, תרגיעי, יופי פנימי לא מזכה איש במדור הזה בנקודות. כדאי קודם לאסוף מבן הזוג את כל הקרטונים עם הבגדים שלך. מצד שני, את תמיד יכולה לתרץ שאשכרה אין לך עכשיו מה ללבוש.
חיננית חומדת: אז רגע, עכשיו שאת רווקה, את גם בטינדר?
שקר כלשהו: בהצלחה עם זה.

טל מוסרי
(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: בתלבושת האחידה שלו, שכוללת על פי רוב טישירט מהוהה ומוכנוס מעולם הקז'ואל, הגיח שוב טל מוסרי לפרמיירה לילית. התוצאה הוויזואלית שוב הזכירה לחיננית את התסריט המבהיל על הילד המיוחד שנשאר יותר מ־30 שנה בכיתה ד', ולמרות שהוא עדיין לא קלט את לוח הכפל, הוא כבר מתגלח כהוגן בעצמו.
אופס, הצליח לך: למזלך, אין בחינה בסוף השנה על מה לובשים לתיאטרון, ואם תיקח עזרה פרטית ממדריך סטיילינג, תוכל לשנות את המצב כבר בשבוע הבא.
חיננית חומדת: הצחקת אותי!
שקר כלשהו: תמשיך לחייך כי זה מה שהכי חשוב בחיים.

נועם פרוסט 

הו, האימה: לכאורה מדובר פה בכמעט הצלחה, אבל אז סימא את עיניה של חיננית ספק צעיף ספק טופ קשירה בעל פפיון נבול ועצוב שהתעלף בין שני עופריה של הדוגמנית שלפניכם. נוט קול, גירל. חיננית מקווה שאת הולכת לעשות עמו חסד ולהשליכו הפחה.
אופס, הצליח לך: חוץ מהפיס המדובר, הכל. את מושלמת.
חיננית חומדת: נו, מה לא ברור פה? להיות נועם פרוסט.
שקר כלשהו: הכי כיף להיות סופר־מודל.

ירון ברובינסקי
(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: יחד עם השקיות השחורות (לא של שאנל ובטח לא של גוצ'י) מתחת לעיניים, טופ שקורא תיגר על המונח אובר־סייז, המאופיין באורך שרוולים שהיו פסגת השאיפות בתקופת הפלמ"ח, ומוכנוס שגרמו גם לטביעתו של פלג גופו התחתון, מציג פה ירון ברובינסקי הכחוש מראה של הורה מותש, שמחכה שהעולל הפעוט שלו יקבל כבר את הצו הראשון שלו בדואר וייתן לו לישון בשקט.
אופס, הצליח לך: בת הזוג, מירב שירום, מספקת משב רוח רענן במחזה זה.
חיננית חומדת: לך הביתה מתוקי, אתה נראה מובס.
שקר כלשהו: חיננית הייתה ממליצה לך על שנת יופי הגונה ומספקת או יותר נכון למקרה דנן - איזו מיני־תרדמת - ורק אחר כך שופינג. ולא בוויצו עודפים, כן?

גל אמיתי 
(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: עם חולצה מכופתרת בגון תחלואה של אח בחדר המיון, חיננית מגישה עזרה ראשונה ורושמת לטאלנט הלארד שלפניכם סשן לעירוי נוזלים עקב טוטאלוס מיובש. הסימפטומים: סקיני ג'ינס שחורים יחד עם סניקרס, שאמנם נוחות לפטרולים בכרך, אך פחות למעמד של פרמיירה נוצצת.
אופס, הצליח לך: יש לגל אמיתי חולצה מכופרת!
חיננית חומדת: אם תרצה, ארשום לך שלושה ימי מחלה כדי שתוכל להתאושש מבלוטות טעמך המקולקלות.
שקר כלשהו: כדאי לך.

רשימת הפאסון
יערה בנבנישתי 

אופס, הצליח לך: כמו ונוס אתלטית שעולה מן הנמל היישר אל איוונט למרגלות חוף הים, הגיחה יערה בנבנישתי במראה שלם זוהר ומדויק שמחמיא לנתוניה המעולים וגרם לחיננית לסתום סוף־סוף את הפה. הורסת.
הו, האימה: חיננית הקטנונית לא התעלפה מגון הלקה הוויז'אי של הפדיקור והמניקור. אבל לך ברור שהיא סולחת.
חיננית חומדת: להפסיק לקנא.
שקר כלשהו: אבל אז המטפלת של שפחתכם הנאמנה עדכנה אותה ש"לקנא זה אך אנושי". אתם רואים, יש לי לב.

גפן ברקאי 

אופס, הצליח לך: חיננית איבדה לרגע את ריכוזה עת ראתה את גפן ברקאי היפה מהדס בלבנט א־לה עלם חמודות רומאי, וחיננית, שמעולם לא הייתה פדופילית, שקלה להסגיר את עצמה לרשויות עקב משיכה לסילואט האובייקט. המראה כלל: חולצה גברית, מוכנוס לבנים בגזרה מבורכת ובאורך מושלם וגם שוז שמפנשות בדיוק את אמירת טרנד הריזורט.
הו, האימה: במשטרה מסרו למחומצנת שברקאי כבר מזמן חוקי ושכדאי לה לחזור הביתה ולעשות מקלחת קרה.
חיננית חומדת: הייתי בשמחה מעדכנת אתכם, קוראות יקרות, אבל להטריד מינית זה כזה פאסה.
שקר כלשהו: ער?

רותם סלע 

אופס, הצליח לך: רואות, קוראות יקרות, בחיים האלו כן צריך תעודות מאוניברסיטה, להלן במשפטים, כמו שמוכיחה פה רותם סלע, שמשתמשת בתואר שלה על מנת לקרוא את החוזים השמנים שהיא מקבלת גם ממשפחתה מצד הבעל. אה, כמובן שללא הנתונים הפוטוגניים של סלע, התואר הזה היה שווה, אתם יודעים למה.
הו, האימה: מרוב מרמור, לא היה לחיננית זמן להחמיא לטוטאלוק ג'ינס קולי של הטאלנטית.
חיננית חומדת: ברור שלהיות יפה כי לטס וודג' איט, זה הכי חשוב.
שקר כלשהו: לחיננית יש תואר אוניברסיטאי, אבל זירו בויפרנד או בעל. רק אומרת.

די כבר עם זה! | דניאל מורשת
(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

העובדה שדניאל מורשת מהלך בשיא הסחוניה כמו כל הניאו־היפסטרים המפורעשים הנועלים מגפיים חורפיים של בלנדסטון, א־לה חוטב עצים המגיש לנו מרק רגל מהביל, גורמת לחיננית להזכיר שפה זה לא גריינדר ודומואים (גייז המנסים להיראות סטרייטים). זה אולי נהדר בגריינדר, אבל פחות על שטיחים אדומים. ברור?

XOXO | אנה ארונוב
(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)


חיננית מתחילה לחשוש שאנה ארונוב היא פאשניסטה בהתהוות עקב מאורעות הקיץ האחרונים שבהם היא כמעט בכל פעם גרמה לכל העיניים של כולכם לצאת מארובותיהן. כעת היא עשתה זאת שוב, ואפילו פעמיים. בבוקר עטתה ארונוב טוטאלוק מושלם של גיישה מודרנית, ובשעות הערב השתחלה לשמלה בגון של מוצרלה נטולת שומן, שעוברת לחיננית מושלם בגרון. ביץ', אל תפסיקי. האקס בטוח מתפוצץ.

יאללה, תעמיסי | רינת גבאי
(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

שמישהו יסביר לקורבן האופנה רינת גבאי שמגבעת קש כזאת אולי נהדרת לחוף הים שטוף השמש, אבל בואי, האור היחיד שמסנוור פה את כולנו בשעת החשכה הוא זה שיוצא לחיננית, ובכן, מעדשת המצלמה. תרגיעי, יאחת.
*המדור הינו סאטירי ואין בכוונתו לפגוע באף אדם