רשימת הפאסון

נינט טייב 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)


אופס, הצליח לך: עושה רושם שלוס אנג'לס עושה לנינט טייב רק טוב לוודג', ושמלתו של מעצב מקומי מעניקה לה הילה נהדרת לבוד ביחידת פאשן נשית, המשלבת בדים אווריריים, פרנזים וטכניקת קרושה, מקיאז' זוהר, פריזורה נסלחת, בלינג-בלינג וכוס וויסקי שהעבירה את הג'ט לג התמידי ממלתחת העבר המפורעשת של הזמרת.

הו, האימה: חיננית התגעגעה אליך.

חיננית חומדת: אולי תבואי יותר?

שקר כלשהו: מבטיחה לפרגן.

לירז צ'רכי 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: בזמן שלרוב ההריוניות יש קרייבינג לסטייקים ולחמוצים, ללירז צ'רכי יש חשקים למלתחה שווה וחיננית הקלה לפיוס ממליצה לכוכבת תמיד להיות בהיריון. וזאת עקב מערכת טקסטיל מפתיעה, מקסימה ומחמיאה לנתוניה הפוריים של הטאלנטית, שנבנתה משמלה שווה, אקססוריז קוליים וחלק עליון משובח.

הו, האימה: מסתבר שהכי יפה לך בצקות.

חיננית חומדת: זאת פעם ראשונה שאני אומרת את זה אבל הכל יהיה ענק עלי אז אני מוותרת.

שקר כלשהו: אבל החלוק הזה, זה וואן סייז, נכון?

טהוניה רובל  

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך:
הסטייליסט של סחוניה רובל מעלה שלב ולקוחתו יכולה להיות מרוצה רק כי חיננית מאשרת טוטאלוק פאן זה בגון ורוד מלניאל המדגיש אפידרמיס בוהק, ושמורכב מטופ חושף בטן מברזל ומוכנוס עשירים בבד שווה. ככה חיננית אוהבת אותך.

הו, האימה (זהירות, חיננית מאמנת את אשר למדה בשיעורי קאבללה): לידיעת הטוקבקיסטית בעילום שם משבוע שעבר באתר הדיגיטלי של מעריב, זו שטענה שאסור לסקר סלבס בעלי סטייליסט צמוד - את חיננית לא מעניין כמה אנשים עמלים ועומדים מאחורי טוטאלוק אחד. כל עוד חרצובות לשוני מצליחות ליצור לעוד אנשים מוכשרים עבודה בתעשיה, הרי זה משובח. או בקיצור: את סתם רעה, לי לפחות יש אג'נדה.

חיננית חומדת: את חילוף החומרים של רובל ואז את החליפה.

שקר כלשהו: מעניין מתי לעזאזל אצליח להסיר כבר את כל הקילוגרמים העודפים מהחגים של 2011.

רשימת האסון

פבלו רוזנברג 

(צילום אור גפן)
(צילום אור גפן)

הו, האימה: לא, לא מדובר במתלה הבגדים הנודד של מירי לוי היפה. גם חיננית נדהמה להבחין מתחת לכובע הצמר ממדיהם של עובדי החירייה, מטפחת נאה שנס ליחה עקב קשירת חנק מטופשת וסניקרס מוזהבות שאפילו בחנויות יד שנייה נותרו על המדף (כי גם להיפסטרים ישנם גבולות) - את פבלו רוזנברג באנסמבל בווליום צורם שצרב לבלונדינית את הקרניות.

אופס, הצליח לך: חבל, מתחת לכל הגבבה הזאת ישנו ז'קט מחוייט נאה שנבלע בטעמך הרע.

חיננית חומדת: איך אומרים לס איז מור בספרדית?

שקר כלשהו: שמישהו יסביר לו כבר איך עושים את זה כמו שצריך, פליז.

סתיו סטרשקו 

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: האירוניה היא שלדוגמנית בינ"ל עסוקה אין מה ללבוש. קחו לדוגמה את סתיו סטרשקו היפה שהגיחה לגאלה מפונפנת עמוסת יהלומות בטוטאלוס מעולם הקלאב הטראשי, והוא מכיל: טי-שרט חושפת טבור, מוכנוס טחונים, מוגוף להמונים ואקססוריז מהשקה אחרת לגמרי. מה נהייה? ככה לא תשיגי בעל עשיר וטבעת דארלינג, מקסימום הזמנה למשקה של וודקה רדבול. עכשיו את מבינה את ההבדל?

אופס, הצליח לך: הפריזורה שלך אכן מעצבנת.

חיננית חומדת: בואי נעשה החלפות - כל מלתחתי עבור מותנייך הצרות.

שקר כלשהו: כדאי לך.

יובל שרף 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: האם יובל שרף קיבלה קמפיין או עשתה קטלוג לאופנת פוראבר סחי? לא? אז שמישהו יסביר לי בבקשה איך מפאסוניסטה בעברה, הפכה שרף להיות הסמל של הבינוניות הפריפריאלית שמזוהה עם מלתחתה המדשדשת כבר תקופה ארוכה? חיי הנישואים אולי משמימים לולי, אבל לא צריך לתת לכך לפגוע בגרדרובה. קאפיש?

אופס, הצליח לך: הייתי מהרהרת על זה עוד קצת אבל ממש לא בא לי.

חיננית חומדת: געגועי לשרף של פעם.

שקר כלשהו: אם תמצאו אותה, קוראים יקרים, עדכנו את חיננית.

נועם פרוסט 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה:
אם נועם פרוסט היתה יותר משקיעה בלימודי הקריאה בבית הספר היסודי היא היתה מצליחה להבין שהמילה "גאלה", שהיתה כתובה על ההזמנה שקיבלה לביתה, משמעותה מאורע לוהט ונוצץ ושאליו מקובל לעטות את מיטב המחלצות. ובמקום, קיבלנו את פרוסט במבט ריק, סמרטוטישרט, מוכנוס שלא צריך להיות דוגמנית כדי לעטות, אקססוריז רוקיסטים ותיקיטת שככל הנראה, לא תמצאו בתוכו סנדוויץ'.

אופס, הצליח לך: אבל לעלמות יפות, חיננית תמיד סולחת.

חיננית חומדת: הליפסטיק הורס, הבי לי אותו.

שקר כלשהו: לי לפחות יש את שמלות הערב השוות בשבילו.

יערה בנבינשיתי 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: נמאס לחיננית שכל פלטפורמה הפכה להיות עוד פוסט חתרני בוודג'בוק בה כולם משתפים את האג'נדות הפוליטיות והחברתיות שלהם כמו זאתי פה, יערה בנבנשיתי, שחושבת שלעטות טי שירט עם לוגו של עמותה חשובה יציל את העולם או מקסימום יציל אותה מטפריה של חיננית. מה הלאה? הידוס בחולצת סוף מסלול של השייטת כדי להוכיח גבורה עם תיק תואם של שאנל? אבסורד.

אופס, הצליח לך: לתרום ולעזור לזולת זה מקסים וחשוב, ועל פי רוב עושים זאת הרחק מעיניהם של אנשים בעלי עבודות מתשע בבוקר עד תשע בערב. אבל את דבש וחיננית מוותרת לך הפעם על מעשה של יופי פנימי שכל פשעו היה שהוא לא היטיב להצטלם כיאות עם חצאית, שרוב קוראותיה של חיננית לא יכולות להרשות לעצמן ללבוש.

חיננית חומדת: שהמחזור הזה כבר יעבור לי! ההורמונים מוציאים אותי מדעתי ובנבנשיתי האומללה לא כזאת אשמה, ותכלס גם לא כזאת סלב.

שקר כלשהו: אבל אני מאוד אוהבת אותך, שתדעי.

יאללה, תעמיסי | ציפי רפאלי

(צילום: עופר חן, אור גפן)
(צילום: עופר חן, אור גפן)

המלתחה של ציפי רפאלי עושה ג'אגלינג כבר כמה שבועות ברצף והנה עכשיו היא מתרסקת על רצפת המדור של חיננית. הכל החל כשבשבוע אחד הגיחה הסבתוש של ליב ואל עזרא במוכנוס מחרודים עם גידול של חצי אדנית בכל צד, פלאס סימני נשנוש מעכברושים במנצ'יז, שעליהם באותו יום הלחימה חולצה מצ'וקמקת באפקט ג'ינס על תקן חגורה, ובשבוע אחר אותה חגורה חילטרה על תקן טופ, שאפילו הסיוטים של אריק סיני באייטיז לא היו מסכימים ללבוש. דארלינג, מה הבעיה? אם חסרים לך בגדים אולי תבקשי מהבת, ברבור, שתעזור קצת ותשלח לך כמה פיסים מהודיס? באמת חראם.

XOXO | קסניה טרנטול 

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

חיננית אוהבת את הסלביות שלה ממושמעות, במיוחד עלמות כמו קסניה טרנטול, שהשתכללה להתקין יחידת פאשן מרהיבה וכזאת שמתאימה לאווירת האיוונט אותו פקדה. הפריזורה העשירה הוציאה לחיננית כרגיל את העיניים, טופ בגזרה מודרנית צוות למוכנוס מרהיבים ושוז נשיות יחד עם שאר האקססוריז פינשו סטטוס אסתטי מעורר קנאה לכל הדעות. הצ'ילבה שנסוגה מעבר לים, טיטי איינאו, בטוח מתפוצצת מקנאה. דאבל כל הכבוד.

שני ציפורים, מכה אחת | מור ממן ויעל בר זוהר 

(צילום:אביב חופי, אור גפן)
(צילום:אביב חופי, אור גפן)

קוראות יקרות עזרו לחיננית להחליט מי מבין בנות השלולית המקומית הצליחה לנצל את השוזט הללו טוב יותר? האם היתה זאת מור ממן היפה בשלל טקסטילים דודתיים מויצ"ו, או אולי היתה זאת יעל בר זוהר שאחרי 300 שנות קריירה התחברה לכוכבת שהיא באמת?

* המדור הינו סאטירי ואין בכוונתו לפגוע באף אדם