רשימת הפאסון

קסניה טרנטול 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: הנה לכן דוגמה לכך שלפעמים לא צריך להשתולל עם גזרות משוכללות או בדים בטכניקולור וטרנדים ברי חלוף. לפעמים מספיקים גם ז'קט עור טוב, מוכנוס תואמים, מוגוף קוליים, פריזורה עשירה ומקיאז' מינימלי כדי לספק את חיננית התמיד רעבה לעוד ביס מיוקרה, שלא הגיעה לסיפוקה בשבוע שחון פאשן זה.


הו, האימה: אבל אל תנסו אתן את המראה הכולל הנ"ל. אתן לא רוצות להיראות כמו שודדות בנקים.

חיננית חומדת: בטח שלא את הטעם בגברים של קסניה טרנטול. אבל אתפשר על הבלונד המושלם.

שקר כלשהו: מה הסוד שלך?

עומר קינן 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: חיננית כבר הורידה את דגלה השבוע לחצי התורן אבל אז היא הבינה שעומר קינן הצליחה להרכיב יחידת טקסטיל אסתטית, מחמיאה, שפונשה עם פריזורה עשירה ומקיאז' זוהר. ואז הדגל הרים את עצמו חזרה מעלה, קפץ והתאבד.

הו, האימה: גיהינום קפא, קוראים יקרים, גיהינום קפא.

חיננית חומדת: מתי לעזאזל מגיע כבר הסופ"ש?!

שקר כלשהו: שמישהו יגיש לי כבר בלאדי-מרי, בטוח ביקום מקביל כלשהו כבר יום שישי.

אדל בספלוב 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך:צוק העיתים מוביל ישירות את אדל בספלוב החייכנית אל ירכתי הרשומות. בספלוב הצליחה להלחים טוטאלוק חביב וחיננית הנואשת מצליחה להיאחז במוכנוס טרנדיות, טופ נשי, תיקיטת מנצח, פריזורה מצוינת ובכדורי מרשם אחרונים לציפרלקס של חברת טבע.

הו, האימה: יש לבספלוב את כל הסיבות לחייך השבוע. ביץ'.

חיננית חומדת: מה נהייה, יחצנים? למה אין מסיבות שוות השבוע עם רשימת מוזמנים מסקרנת?

שקר כלשהו: וגם, מי עושה יחסי ציבור לקונצרטה? חיננית חייבת חבילה, בהול.

רשימת האסון

עמרי בן נתן 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: מיד אחרי חג החנוכה קיבל עמרי בן נתן את נס פך התהילה שעדיין מאיר לו משום מה פלאשים. ועל מה? על סמרטוטישרט מחרודה, מוכנוס שמכונת הכביסה של מושיק גלמין מזמן כבר הקיאה ושוז שלא מצליחות להצעיד אותו למקום רלוונטי פה. די, חיננית מאסה בבינוניות ובסקיני ג'ינס בצבע גרדת והיא מקווה שגם המלתחה שלך, ממש כמו האקסית קסניה טרנטול, תשכיל יום אחד לעזוב אותך ולהמשיך הלאה.

אופס, הצליח לך: חיננית הפכה באאוטפיט שלך כמה פעמים ולא מצאה סיבה לשמוח.

חיננית חומדת: מתי כבר מתחילה העונה החדשה של האח הגדול?

שקר כלשהו: צמאה לסלבס חדשים.

אביבית בר זוהר  

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: האם לאביבית בר זוהר יש פטרת בכפות הרגליים? חיננית לא בטוחה אבל איך תסבירו אתם את האאוטפיט הלא סגור על עצמו של הפיגורה המועצמת מטעם עצמה, שהגיחה לאיוונט: מחד, מעיל חורף כבד וחם, מוכנוס בצבע אסטמה ומאידך, שוזט שמוחצות את בהונות רגליה להתאוורר החוצה, אולי במטרה שאלו יתפסו טרמפים לבית המרקחת הקרוב. לולי, אם את לא מוצאת שוסור תואמות למזג האוויר הנוכחי או אגיסטן, חיננית תמיד תשמח לעזור עם כל בעיותייך.

אופס, הצליח לך: חיננית היא גרופית שרופה.

חיננית חומדת: בואי נהיה כבר חברות.

שקר כלשהו: כדאי לך, אני אעשה לך מהפכה.

אבישג נגר וספיר אביסרור 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

ביטלגוס (צילום באדיבות YES)
ביטלגוס (צילום באדיבות YES)

הו, האימה: אך התבשרה חיננית על סרקולציה חדשה של איט גירלז בתוכנית בעלת אותו השם בהוט בידור ישראלי וליבה התמלא אושר. אבל אז היא ראתה את אבישג נגר, כהרגלה בטוטאלוס קרימינלי של גונבת טאסות, מחובקת פה עם ביטל ג'וס - יורשת מקומה, העונה לשם ספיר אביסרור - והבלונדינית מיד התקשרה להוט לבטל את המינוי.

אופס, הצליח לכן: מקומי בתור הוא 12.

חיננית חומדת: נציג שירות.

שקר כלשהו: די זהו, נמאס לי, אני מתחברת לנטפליקס.

איב קורשיא

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: פשעה של עלמה יפה זאת, המתיימרת להיות איט גירל, הוא הנחת פאוץ' מגושם, מטופש ולטס' וודג' איט; די כעור, על הטורסו. ועוד בהצלב. פיס הביעותים הנ"ל גם מרחיב את גבולות הסילואט של האובייקטית וגם את זה של האאוטפיט לעין לא מזויינת. והנורא מכל? הוא אינו פרקטי. לא, אחרת איך תסבירו אתם מדוע תלתה איב קורשיא את המושקוף שלה על צווארון הטופ ולא טמנה אותם בתוך אותו מפגע? אם זה בגלל שלא היה מקום בפאוץ' כי את מחביאה בתוכו סנדוויצ'ים לתקוע אחר כך אז עכשיו הכל מובן - את הכי ריהאנה 2017.

אופס, הצליח לך: כבר אמרתי שאת יפה.

חיננית חומדת: למה אין לנו איט גירלז כמו קיילי ג'נר בלבנט, למה?

שקר כלשהו: געגועי לדנה זרמון.

צחי הלוי 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: כוחות הביטחון מנסים לסכל פיגועים כל יום ורק לחיננית אין כוח לחימה והגנה מתאימים להתמודד עם האירוע הזה שלפניכם, בו צחי הלוי הגיע בטוטאלוס שמפוצץ למתבוננת את העין. תגיד, ז'קט הבומבר, הסמרטוטישרט, החולצה והמוכנוס, הם כולם מייד אין גאזה? או שיש לך זירו באנינות טעם וגם אפס הבנה בלבוש לשטיח האדום? טיפ מחיננית - מראה גדולה בבית יכולה לעזור המון.

אופס, הצליח לך: זה סבוריאה על הוודג' או שיזוף בשלהי דצמבר?

חיננית חומדת: נו, באמת.

שקר כלשהו: מקווה שבפעם הבאה יצליח לך.

צא מזה | רותם כהן 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

עוד לא ירדו הטמפרטורות מתחת לעשר וכבר עטה על עצמו רותם כהן ז'קט מחרוד המעניק לו טוטאלוס מפוקפק של סדין חשמלי, וכך נראה הקצר האופנתי של חיננית: פריזורה שמנונית, סמרטוטניקה שלא עברה את מכון התקנים, מוכנוס אגביים, ויחד עם פתרון ההנעלה האזוטרי חיננית מבקשת ממך לדבר עם הסוכן שלך שייצר עבורך יותר הופעות מול קהל בתשלום, והרי לך יותר אפשרויות לשכור סטייליסט ממש נחוץ.

חי באילוז' | דודו כהן

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

עושה רושם שדודו כהן המתוק אימץ לעצמו סילואט והוא גנוב מעוזרת הבית של חיננית. את הניקיון היסודי לארון בגדיך השאר למומחים, שימגרו ממנו את כל הטוניקות והטייצים המבהילים.

יאללה תעמיסי| תהילה אסודרי

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אם האישה הכי יפה ומטופחת בתעשיה, להלן מיקי בוגנים, מצליחה להתקין לעצמה מראות כובשים ומחמיאים, אין לתהילה אסודרי יותר תירוצים לאסופה שתגרום לה לטביעה בביצה המקומית עקב צעיף בגון סלמנולה שחנק ואז העלים את צווארה, טופ מהוה ולא מחמיא, שצוות למוכנוס לא קוליים ולפתרון הנעלה בגון אחר - ששובר את רצף הטוטאלוק השחור באופן לא הרמוני. חיננית מבקשת שתפסיקי להתלבש כמו מודחת תמידית, זה נורא קשה?