רשימת הפאסון

עינת ארליך 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: ברוב קולות אוספת השבוע עינת ארליך היפה את מרב הפרגונים, וחיננית אפילו לא צריכה לזייף חיבה: הפריזורה בוהקת ומוקפדת, המקיאז' הורסלאז', ואאוטפיט שחור מהודק למותן ממושמע פלאס שוזט חביבות לאנסמבל זה - העלו פה לכותבת במעט את המורל.


הו, האימה: ארליך היא הקונצרטה של חיננית במזג אוויר של מתלבשים אפרוריים.

חיננית חומדת: אפשר חיבוק?

שקר כלשהו: גם אני בן אדם, אחרי הכל.

רונה לי שמעון

(צילום:  לנס הפקות)
(צילום: לנס הפקות)

אופס, הצליח לך: חיננית מודה על הכיבוש שהחזיר את רל"ש אל מול הפלאשים בסדרה "פאודה". הפעם הנדסה זאת מראה שלם של ליידי גאזה לוהטת, עדכנית וחזקה.

הו, האימה: החוגור מחרודה ברמות של יום הנכבה.

חיננית חומדת: הייתי מציעה לך חוגור ממני, אבל אין לי כאלה בארון כי אין שוות במידה שלי.

שקר כלשהו: נשבעת.

אלין לוי 

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

אופס, הצליח לך: קוראות יקרות, אל תנסו זאת בבית, אבל חיננית פרצה בצחוק גדול ושמח למראה יחידת הפאשן מלאת ההומור העצמי של רלינג אלין לוי, שבהומאז' לבשורת התקופה פקדה איוונט זה בפיג'מה. מתוקה.

הו, האימה: לחיננית לא אכפת מהתיק היוז'ור שסחבת איתך.

חיננית חומדת: ברור שלעשות איתך מסיבת פיג'מות.

שקר כלשהו: דברי איתי.

רשימת האסון

סטטיק 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: חיננית לא מבינה למה סטטיק עף על עצמו כשהוא מהלך באאוטפיט עם אפיל של דיילת בטיסות לואו־קוסט של אלג'זירה אייר־ליין. האני, באמת? תישבע שעטית טוניקה בעלת מכפלת קעורה, שאפילו החקיינים מדרום תל אביב כבר לא מייצרים? מה שחסר לך פה זה רק חיג'אב, שאולי יסתיר את הפדיחה. סורי דרלינג, הפעם באמת פישלת.

אופס, הצליח לך: חיננית חולה עליך.

חיננית חומדת: לצאת איתך לבילוי, אבל בלי הבן של שימי תבורי. הוא יותר רזה מאיתנו וזה מעצבן.

שקר כלשהו: דיל?

שירן סנדל

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: עוד לא פורים, ולמסיבה זאת הופיעה שירן סנדל, ככל הנראה, לאחר שעשתה פזצט"א על החנות "זמיר טריקים" ברמת גן. שם כנראה מצאה את התחפושת האדג'ית של גרגמל הטרנסג'נדרית. אלא שאם את רוצה להקסים את חיננית, את צריכה שיקוי חזק יותר מזנבות חתלתול בתור פריזורה על ראשך, גוזייה שדרדסית לא תלבש, חצאית טול צ'יפית למראה ומוגוף שמדהים שהעבירו אותך איתם סלקציה.

אופס, הצליח לך: גזרת גרגר החול שלך מעצבנת המון בנות, זה בטח נעים.

חיננית חומדת: באמת שכלום.

שקר כלשהו: רגע, יש לך עדיין את הפון של האקס, דין מירושניקוב הלארד?

דין מירושניקוב 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: הו, הא! מי זה בא? דין מירושניקוב בטוטאלוס של טינאייג'ר שלא הבין את החיים, בלי כיוון, בלי תקווה ובלי דמי כיס שווים. חמודי, אם אתה צריך שוגר מאמי, חיננית תמיד פה בשבילך ותהיה מוכנה להוציא עליך במלוא הנדיבות את כל הקופונים שהיא מקבלת במתנה לבורגר ראנץ'.

אופס, הצליח לך: האקסית, מהאייטם הקודם, פישלה הרבה יותר ממך השבוע.

חיננית חומדת: מצד שני, מגיע לי יותר!

שקר כלשהו: זה לא אתה, זה הלייף־סטייל המבאס שלך.

יעל בר זוהר

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: הנה, 15 דקות הפאשן של יב"ז פגו להן, הקסם נדף, הסטייליסט קיפל את הבסטה או פוטר, ואנחנו קיבלנו את ותיקת הביצה בטוטאלוס מהבול כמיטב המסורת היב"זית: ז'קט עור טבעוני מנפט צוות לטופ בגון אנגינה יחד עם מוכנוס יוז'ורליים מן הל. לחיננית אין זמן או כוח להגיד לקוראיה: "ידעתי שזה לא יחזיק מעמד".

אופס, הצליח לך: מזהה את הריח? ברוכה השבה למקום המוכר והטוב, ואף הנוח, שבו כל הבינוניים וגם את חולקים את אותן בלוטות טעם מהחירייה.

חיננית חומדת: קרעתם אותי עכשיו מצחוק!

שקר כלשהו: אבל בתעשייה שמתבססת על נראות חיצונית למי אכפת מנושא כה שטחי כמו בגדים, נכון?




יאללה, תעמיס | טום באום 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

כנראה שהחלום של טום באום הוא להגיש את האירוויזיון, אחרת איך תסבירו את העובדה שבאיוונט אחד החליף הנסיך כל כך הרבה מערכות לבוש? אלו, בכל אופן, לא הצליחו להסיח את דעתה של חיננית מפריזורת הרבקה זוהר החדשה שלו או לשגר לעברו דוז פואה.

XOXO | עודד פז

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

חיננית מתה על חנונים ובמיוחד חנונים מחויטים שיודעים ללבוש את חולצתם הלבנה והפריכה באופן מושלם כשהיא טמונה בתוך מוכנוס שווים. אפילו לשוז הצחורות, שדור שלם של היפסטרים לעס וכבר הקיא, אין לה היום תלונות. יכול להיות שעמוק־עמוק בתוך תוכך מתחבא לו פאסוניסט, ולא ידעתי?

שו הדא? | אן זיוי 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

חיננית המטופשת חשבה שהיא הולכת לדרוך בטעות על מוכטה שמכונת הכביסה של אקסל רוז ירקה בניינטיז ועדיין לא התייבשה, ולכן מיד זזה צעד אחד ימינה כדי שלא תידבק לה חלילה לסטילטו. אבל אז הסבירו לה שמדובר בבחורה שעונה לשם "אן מהמרוץ למיליון", ושזה די מגניב וטרנדי היום להיראות ממש רע. חמודים, אל תאמינו למה שחברות הבגדים מוכרות לכם. ראו בעצמכם את התוצאה של שופינג בסיילים וחדלו עם זה ומיד.