שוש אלוני, מנהלת קשרי החוץ של ערוץ הספורט הנמנית על דור מקימיו, חגגה בחמישי בערב את יום הולדתה ה-60. מועדות התאטרון ביפו, המה מכרים וחברים שהגיעו לחגוג עם אלוני וליהנות מהופעה חיה של רמי פורטיס וברי סחרוף. ברכו ושרו: תמי ואייל חומסקי, אלי פפושדו, יורם ירזין וגלי עטרי, יונה ויזנטל ואילנית באומן, דני פדרמן, שמעון מזרחי, עו"ד מייק לוין, רוני מאנה וג'ני צ'רוואני, תומר תורג'מן מנכ"ל ערוץ הספורט, רותם קלינה דוברת קבוצת RGE ונוספים.



רובי מפרגן לסטף

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ביקר ביום רביעי בנצרת. את הביקור פתח בגן התעשייה נצרת, שם נפגש עם צבי זיו, יו"ר משותף של מיזם 'קולקטיב אימפקט', לקידום תעסוקה איכותית במגזר הערבי, ועם נציגי חברות הפיילוט המשתתפות במיזם: אמדוקס, תנובה, אסם, דלויט, החברה המרכזית למשקאות וגולף. הנשיא פנה אל התעשיין סטף ורטהיימר, ממקימי גן התעשייה, ברך אותו על עשייתו הענפה ורבת השנים בתחום ואמר: "בעניין זה כל מדינת ישראל מצטרפת אליך, סטף, לעשייה החשובה והמשמעותית שלך לטובת כלכלת מדינת ישראל ורווחת אזרחיה כולם".
 
ראובן ריבלין וסטף ורטהיימר (צילום: מארק ניימן, לע"מ)
ראובן ריבלין וסטף ורטהיימר (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

 
גינדי קולט 
היזמית ומעצבת התכשיטים רוני נמדר, בעלת מותג תכשיטי Roni N. Jewellery - הנושא את שמה, ערכה בערב חמישי אירוע מכירה בבית פרטי בסביון. לאחר עשור של פעילות ברחבי אסיה, החליטה המעצבת לעשות עלייה למותג, ולמכור את התכשיטים פרי עיצובה, המיוצרים  בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת (עד שישה תכשיטים מכל דגם) גם בישראל. הגיעו לפרגן, להתרשם ולנשנש סושי ושוקולד: מנור ובת אל גינדי, שי פלדמן, טלי יטיב, רפי סוויד ועוד.

מנור ובת אל גינדי (צילום: אביב חופי)
מנור ובת אל גינדי (צילום: אביב חופי)

רוני נמדר ושי פלדמן
רוני נמדר ושי פלדמן

פישר באקסטרים 

בצוק מנרה ערכו ביום שישי הפנינג מושקע, כדי לציין את פתיחת 'עונת האקסטרים' בצוק היפהפה המשקיף אל עמק החולה. יו"רית צוק מנרה, רווי רז, ומנכ"ל האתר - אייל שמיר, אירחו את מאות המוזמנים והציגו את האטרקציות החדשות במקום. כמו כן הוצג מיזם 'מנרה לודג'', הכולל 55 חדרי אירוח, לטובת משפחות שיגיעו ליהנות מפעילויות האקסטרים בצוק ויבקשו ללון במקום. 

בקרוב יתחילו בצוק בשיתוף פעולה עם מרכז  'מהותי', של קבוצת קרן אריסון, ויערכו במקום סדנאות חינוכיות וחווייתיות לבני ובנות מצווה יחד עם הוריהם. בין אלו שנהנו מאירוע פתיחת העונה ומשלל פעילויות סנפלינג, מגלשות הרים, חץ וקשת ועוד, נצפו אנשי תקשורת רבים כמו חיים הורביץ, גלעד עדין וגם עו"ד גדעון פישר - שהגיע ליום של כיף עם ילדיו.

גדעון פישר, רווי רז ואייל שמיר (צילום: יח"צ צוק מנרה)
גדעון פישר, רווי רז ואייל שמיר (צילום: יח"צ צוק מנרה)

לין רוצה לצמוח

האסיפה הכללית השנתית של לשכת המסחר תל אביב והמרכז, נערך ביום רביעי בסימן "חוזרים אל מסלול הצמיחה". אוריאל לין, נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז וכן איגוד לשכות המסחר, אירח במלון דן פנורמה שבתל אביב, כ-750 אנשי עסקים. הפגינו נוכחות וכוונה לצמוח: חברי הכנסת יאיר לפיד, ניסן סלומיאנסקי, נאוה בוקר ואופיר אקוניס, ישראלה שטיר ובנה גיל, יוסי ויליגר, סולי סקאל, עמי לפידות, ראובן שליסל ועוד.

אוריאל לין ויוסי ויליגר (צילום: יהודה שגב)
אוריאל לין ויוסי ויליגר (צילום: יהודה שגב)


גיל וישראלה שטיר (צילום: ליאת מנדל)
גיל וישראלה שטיר (צילום: ליאת מנדל)
 
נפלאות סופהשבוע 
> גיל לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, הרצה בפתיחת העצרת של מערך הכושר הקרבי בצה"ל וקיבל מגן הוקרה מאלוף משנה אורן גיל, ראש ענף אימון גופני בצה"ל.

> יואב גאון ואבנר סטפק השתתפו בהרצאות המעניינות בכנס 'נגישות ישראל'.

> גיורא ענבר השתתף ברכיבה השנתית לזכר אביו, בני ענבר.

> הצלם זיו קורן את פתח תערוכת צילומים שלו, בפארק התעשייה עמק חפר. 

> קרן שתוי, סמנכ״לית אגף לקוחות עסקיים וחברת הנהלה בכירה בקבוצת סלקום, אירחה את כרמי גילון, ראש השב"כ לשעבר, להרצאה אודות ניהול ארגון בעתות משבר. גילון נתן את ההרצאה במסגרת כנס סייבר שערכה קבוצת סלקום בשיתוף החברות 'צ'ק פוינט', 'רדוור' ו'סייף ווי'.
 
קרן שתוי וכרמי גילון (צילום: סיון פרג')
קרן שתוי וכרמי גילון (צילום: סיון פרג')