איש העסקים עתיר הממון דני טוקטלי ורעייתו דוריס, חיתנו בשישי בערב את בתם, שרון, עם בחיר ליבה עודד, בנם של סטיב ופרופסור ענת לבנשטיין - מנהלת מחלקת עיניים בבית החולים איכילוב. השמחה התקיימה במתחם היוקרתי 'חוות רונית', שבאזור השרון.

הכלה התייצבה בשמלה בעיצובה של ליהי הוד, ואפילו אבי הכלה, שנצפה תמיד בג'ינס וטי שירט, עלה לכבוד האירוע על חליפה. את טקס החתונה ערך החבר הטוב של משפחת טוקטלי, ויו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד. מי שעשתה שמח והקפיצה את האורחים הייתה הזמרת עינת שרוף, שאגב, מחתנת את בתה, ביום שישי הבא.

בין אלו שהתייצבו עם צ'קים ומתנות: יהודית וקובי ריכטר, יצחק ועדיה סוארי, אבי פישר ובנו גיא, ניצן וגיא סומך, אסתי ואלקס הרטמן, נוחי ואורלי דנקנר עם בתם רונה, אלונה ברקת, טליה וגד זאבי, לוני ורותי הרציקוביץ', ליהי לפיד, יעל ודורי קלגסבלד, אסנת ועמי אראל, רועי וברכה בן ימי, יהודית ורוני קצין,

רמי ובושי מרדור, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, יוסף צ'חנובר, יאיר ואילנה המבורגר, רני והילה רהב, ניצה ויובל גביש, אבי וזוהר סינגולדה שהגיעו עם הבנים והכלות, רוני שאטן, ציפי ואפרים קונדה, אבי שושני, רנדי ורונן פלד, דן להט ורונית רייכמן, דפנה ומיכאל ססלר, לילך ואלון בן דוד, דנה זרמון - בתו של אילון זרמון ועוד ועוד.
 

אבי שושני, יהודית וקובי ריכטר

אבי וגיא פישר

טליה וגד זאבי

יהודית ורוני קצין

עמי ואסנת אראל




לוני ורותי הרציקוביץ'

עדיה ויצחק סוארי




רועי וברכה בן ימי