ניר גל, מנהל שיווק חטיבת הבירה והיין בטמפו, ומנהלת תחום בירות מקומיות בחברה יעל ויראוך, קפצו לביקור בית אצל המוזיקאי שאנן סטריט. סולן להקת דג נחש נבחר להקליט את ג'ינגל קמפיין הפרסום החדש של בירה 'מכבי' - כך שהשניים קפצו עם כמה בקבוקי המשקה האלכוהולי לסטודיו של סטריט שממוקם בתוך ביתו שבתל אביב, שתו לחיים וסיפרו כי בשנים האחרונות המותג עובר שינוי "שמחבר אותו לתרבות ולאומנות המקומית". המוזיקאי, אם תהיתם, התעקש לשלם לגל עבור שישיות הבירה שקיבל.

שאנן סטריט וניר גל (צילום: שוקה כהן)
שאנן סטריט וניר גל (צילום: שוקה כהן)



משחק ראווה
נערים ונערות מעמותת "חינוך לפסגות", שמטרתה לגשר על פערים בחברה וליצור שוויון הזדמנויות לילדים, הגיעו ביום חמישי לתא הכבוד באצטדיון נתניה כאורחי חברת הייסנס, שם צפו בשחקני מכבי תל אביב רצים על מגרש הכדורגל ממושבי תא הכבוד. עוד לפני תחילת המשחק הבועט, סמנכ"ל מכירות מסכי הייסנס ישראל רמי פרנסיס, נהנה עם הצעירים מארוחת שף בהשתתפות כדורגלן העבר בוני גינצבורג, חילק להם מזכרות והבטיח כי במהלך עונת הכדורגל החברה תארח בתא הצפייה היוקרתי עוד הרבה ילדי עמותות שונות וחיילים בודדים.

רמי פרנסיס, בוני גינצבורג וילדי "פסגות" (צילום: גיא שרון)
רמי פרנסיס, בוני גינצבורג וילדי "פסגות" (צילום: גיא שרון)
דורון שוורץ, משה אדרי וירון ברלד (צילום: רפי דלויה)
דורון שוורץ, משה אדרי וירון ברלד (צילום: רפי דלויה)


אדרי מתפנקייק
משה אדרי, חובב פנקייקים? איש העסקים מבעלי חברת "יונייטד קינג", הגיע לבקר לאחרונה על סט צילומי הסרט הישראלי החדש בהפקתו "מבצע ביצה", שנערכו בסניף רשת 'רטרו פנקייק' שבכפר סבא. אדרי, פגש על הסט את הבמאי אלון גור אריה, צוות השחקנים שכולל את ירון ברלד, טילטיל ושלומי קוריאט, וכן את דורון שוורץ, מבעלי רשת הפנקייקים שנידב את המסעדה וכמה מנות טעימות כתפאורה לצילומי הקומדיה המקומית - שעתידה לעלות למסכים בשנה הבאה.

הצרפתים כובשים את הגליל
קבוצת המנהיגות הצעירה של חברי הקהילות היהודיות בצרפת, הגיעה בסוף השבוע האחרון לגן התעשייה והמוזיאון הפתוח בתפן שבגליל, במסגרת ביקור בן שבוע שהיא עורכת בישראל. חברי הקבוצה, שהם בוגרי אוניברסיטאות יוקרה החברים במועדון סטארט אפ לקידום יזמות עסקית, קיבלו במקום הסבר על 'מודל תפן' לפיתוח תעשייה של סטף ורטהיימר, וכן ביקרו במפעלי ישקר וחברת סנדיסק. המנהיגים היהודים הצעירים, סיפרו שהם שוקלים לשוב לארץ במסגרת סטאז' או לעשות עלייה שבמסגרתה יתיישבו בצפון הארץ.

קבוצת מנהיגות צעירה של יהודי צרפת (צילום: המוזיאון הפתוח בתפן)
קבוצת מנהיגות צעירה של יהודי צרפת (צילום: המוזיאון הפתוח בתפן)


טיטי והבודדים 
איש העסקים בני רבה, אירח בסוף השבוע כ-80 מבוגרי גרעין צב"ר, צעירים יהודים מארצות הברית ומאירופה, למסיבת סיום שנת השירות של התכנית בהשתתפות מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו. הצעירים שבתום שנת שירות לאומי מתגייסים לעוד שנתיים של שירות בצה"ל כחיילים בודדים, הגיעו למסעדת "בני הדייג" שבחדרה, שם נהנו מפעילות ספורט ימי לצד ארוחה מפנקת. בעוד שבוגרי הגרעין פטפטו עם איינאו על חוויותיה בתור קצינה שגויסה לצה"ל כחיילת בודדה, היא ביקשה מהם המלצות לביקור הקרוב שלה באמריקה.

טיטי איינאו עם בוגרי גרעין צב"ר
טיטי איינאו עם בוגרי גרעין צב"ר