בעוד משבר הרכבות מתגבר, הצמרת הפוליטית לא ויתרה ובערב יום חמישי התייצבה בהרכב מכובד, לחתונת בתו של איש העסקים נסים בן דוד שחיתן את בתו ימית עם בחיר לבה זיו בקיסריה. בין המברכים נצפו שר התחבורה ישראל כץ, שר האוצר משה כחלון ומנכ"ל משרדו שי באב"ד, ח"כ אלי כהן, דוד ביטן יו"ר הקואליציה, עו"ד אסף כספי, אפי נווה יו"ר לשכת עורכי הדין, הניה ומשה טרי, עמי פדרמן ועוד.  אחותה של הכלה - עדי ובעלה רפאל רפאלי, בעלי חברת התכשיטים Belletto, הזמינו לחתונה גם את עדי קייזמן ורעייתו אסתי גינזבורג המשמשת פרזנטורית של חברת התכשיטים. 

הניה ומשה טרי (צילום: אביב חופי)
הניה ומשה טרי (צילום: אביב חופי)
רפאל רפאלי
רפאל רפאלי



הדלתות של מורן
דב מורן, ממציא הדיסק און קי ומי שמכר את החברה שהקים - "אם סיסטמס" - לסנדיסק תמורת 1.6 מיליארד דולר, החליט לחלוק את תובנותיו וניסיונו באופן מסודר. מורן מוציא בימים אלה ספר חדש: "100 דלתות - מבוא ליזמות", מדריך פרי עטו ליזמים שרוצים לפרוץ בגדול.

ביום חמישי התקיים אירוע להשקת הספר במושבה ירקונה, בביתו רחב הידיים של חברו הטוב גדעון מוליוב - יבואן אדידס לישראל. ברכו: יאיר סרוסי יו”ר בנק הפועלים, משה ליכטמן - לשעבר מבכירי מיקרוסופט וכיום איש עסקים ושותף בקרן IGP, זאב הולצמן - מייסד ומנהל קרן גיזה, אנדרו דנוס מבעלי ג׳יימס ריצ׳רדסון ומפקד חיל האוויר לשעבר, אביהו בן נון.

אנדרו דנוס ויאיר סרוסי (צילום: איציק בירן)
אנדרו דנוס ויאיר סרוסי (צילום: איציק בירן)

אביהו בן נון, גדעון מוליוב ודב מורן
אביהו בן נון, גדעון מוליוב ודב מורן


פתאל וידאו ארט
במלון הקונספט האורבני החדש של רשת פתאל  NYX TLV, נערך ביום רביעי ערב וידאו ארט. האירוע התקיים על גג המלון הממוקם על דרך בגין שבמרכז תל אביב, שמאופיין בקונספט אורבני, כפי שנשקף מיצירתם של עשרות אמנים שהיו שותפים בעיצובו, לצד האדריכל ארי שלתיאל. נהנו על הגג: בעלי הרשת דוד פתאל ובנו אסף פתאל שהיה שותף להפקת האירוע, מנכ"ל אזור תל אביב ברשת - אושרי דרעי, מנכ"לית המלון רווית רביב, סמנכ"לית גוגל ישראל רבקה קהת ועוד. 

רבקה קהת, ארי שלתיאל, דוד פתאל ורווית אביב (צילום: רגב כלף)
רבקה קהת, ארי שלתיאל, דוד פתאל ורווית אביב (צילום: רגב כלף)

אמיר גיא (צילום: רונן טופלברג)
אמיר גיא (צילום: רונן טופלברג)


גיא סובב כינרת
יורם מזרחי שהוא משנה למנכ"ל דלק מוטורס, וברק כהן מנהל חטיבת ב.מ.וו בחברה, ארחו ביום שישי האחרון את אירוע הרכיבה השנתי. כ- 300 אופנועי ב.מ.וו על רוכביהם, נטלו חלק במסע סביב הכנרת, בשני מסלולי רכיבה של שטח ושל כביש. המוזמנים נפגשו שוב בחוף גרין להשקת האופנוע החדש של ב.מ.וו ה- r nine t סקרמבלר ולהופעה של דנה אינטרנשיונל. אמיר גיא, מנכ"ל משותף של חברת הפרסום אדלר חומסקי, עלה על האופנוע הפרטי שלו והגיע השתתף בחגיגה.

גלנט ושרוף חוגגים עם תשבי
האירוע השנתי של יקב תשבי, שנועד לציין את חגיגות עונת הבציר ובקבוקם של יינות חדשים, נערך בשבוע שעבר. אירחו: מנכ"ל היקב יונתן תשבי ובנו היינן וסמנכ"ל היקב גולן תשבי. באירוע הוגשו יינות מהסדרה החדשה לטעימה, בשר ועופות מעושנים. חבר המשפחה, בשבילכם שר השיכון יואב גלאנט,  נאם בפני האורחים ובירך את אנשי היקב על פועלם. הזמרת עינת שרוף נתנה קולה במיטב שירי ארץ ישראל. 

יונתן תשבי, יואב גלנט ועינת שרוף (צילום: ארז עוזרי)
יונתן תשבי, יואב גלנט ועינת שרוף (צילום: ארז עוזרי)