מכבי ומטי קרסו, נצר למשפחת יבואני מותגי הרכב 'רנו' ו'ניסן' לישראל, ולדור שהקים את בנק דיסקונט, השיאו בשישי בצהריים את בנם בועז, לבחירת ליבו סנדרה. אל בית המשפחה המפואר בישוב בני ציון, הגיעו חברים רבים לחגיגה המושקעת. לכבוד האירוע הוסבה גינת הבית, רחבת הידיים, לגן אירועים מעוצב למשעי. האורחים נהנו מקייטרינג של רן שמואלי, ןמהופעה של דני סנדרסון. על רחבת הריקודים הופקד הדי.ג'יי המוביל את חתונות האלפיון - איתי גלו. הגיעו לשמח חתן וכלה: חאזם חיירת - השגריר המצרי בישראל, ליאון רקנאטי, יהודית יובל- רקנאטי ודודי שמחה, אודי רקנאטי, יאיר ואילנה המבורגר, לוני הרציקוביץ', ויויאן וזקי רכיב, איציק וייץ, איתן אירני, אלי ומירי דריקס, אבי קנת, שמעון מזרחי ועוד.

חזאם חיירות (צילום: אביב חופי)
חזאם חיירות (צילום: אביב חופי)

אילנה ויאיר המבורגר
אילנה ויאיר המבורגר


דודי שמחה ויהודית יובל- קרנאטי
דודי שמחה ויהודית יובל- קרנאטי

אודי רקנאטי
אודי רקנאטי

לוני הרציקוביץ'
לוני הרציקוביץ'

שמעון מזרחי
שמעון מזרחי

פוטו פרג' בגינוסר

במלון נוף גינוסר, הממוקם על שפת הכינרת, חגגו בסוף השבוע פעמיים. הן את סיום עבודות השיפוץ והשדרוג של המלון הוותיק, והן את פתיחתה של תערוכת צילומים ייחודית, המוצגת בלובי המלון, תחת השם - '60 שנה מבעד לעדשה'.

ביום חמישי בערב אירח מנכ"ל המלון, רוני מנור, אירוע לציון שתי הסיבות לחגיגה. הערב נפתח בהסרת הלוט מעל תערוכת הצילומים החדשה. בתערוכה מוצגים צילומים של אמן הצילום סמי פרג' ז"ל, השזורים בסיפורה של מדינת ישראל. אוצר התערוכה הוא בנו של סמי פרג', הצלם סיון פרג', שהקדיש את התערוכה לאימו טאניה. הערב המשיך במסיבת ריקודים ישראלית, והופעה של הזמר דקלון, שבמסגרתה הושק המיתוג החדש של המלון – שהיה המלון הקיבוצי הראשון ופועל מאז 1964. הגיעו להתרשם ולברך: מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי שהגיע היישר מפתיחת פסטיבל היין בראש פינה מלווה ברעייתו יעל, עידן גרינבאום - ראש המועצה האזורית עמק הירדן, שמעון סויסה - ראש מועצת חצור הגלילית, המלונאי ואיש העסקים חיים אוחיון, ורבים נוספים.

טאניה וסיון פרג' (צילום: בן אלטיד- סוכנות ג'יליס)
טאניה וסיון פרג' (צילום: בן אלטיד- סוכנות ג'יליס)

רוני מנור, עידן גרינבאום ואמיר הלוי
רוני מנור, עידן גרינבאום ואמיר הלוי





צילום: בן אלטיד – סוכנות ג'יליס

בלייר בהפתעה

תחת מעטה סודיות ואבטחה כבדה, הגיע בשבוע שעבר טוני בלייר, ראש ממשלת בריטניה ושליח הקוורטט למזרח התיכון לשעבר, לישראל. בלייר התייצב ברביעי באולם הכנסים של מלון 'הרודס' בהרצליה, שם הוענק לו מגן הוקרה מטעם הפורום הישראלי למנהיגות, כהערכה על מאמציו לכונן שלום במזרח התיכון,.

בשל רגישות הביקור, נדרשו 200 חברי הפורום שהוזמנו לאירוע, להתעדכן על מיקום האירוע רק בערב המפגש, והתבקשו להגיע בלבוש רשמי ובצרוף תעודות מזהות.

קיבלו את פניו של בלייר: גליה אלבין, מאיה כ"ץ יו"ר הפורום הישראלי למנהיגות וסגנית ראש עיריית הרצליה, רועי אלבז מנכ"ל פנגו, דיויד אריסון מנכ"ל מודל עשית הטוב – אריסון השקעות; יגאל ברקת - מנכ"ל משרד הפרסום יהושוע; צחי רייכנשטיין - סמנכ''ל פיתוח עסקי מטריקס; תומר כץ סמנכ"ל השקעות הכשרת הישוב, עו''ד שלומי אילני יועמ''ש BDO נאמנויות, רביב טריכטר מנכ''ל שרייבר, ערן שכטמן מנכ"ל קונקט הרכבת הקלה, עו"ד אבי אסיאו, ונדב פרי שהנחה את האירוע.

טוני בלייר ונדב פרי
טוני בלייר ונדב פרי




הבית החדש והחדשני של נבון

אירוע ההשקה החגיגי של בית SAP החדש ברעננה התקיים בחמישי, במעמד מנכ"ל SAP העולמית, ביל מקדרמוט. מקדרמוט ציין את חשיבות מרכז החדשנות החדש שלSAP וסיפר על המחויבות הגדלה של החברה לישראל.

סתוית נבון, מנכ"לית SAP, בירכה את לקוחות החברה- ביניהם המנכלים של החברות המובילות במשק הישראלי והזמינה גם את שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר לשאת דברים. עוד נצפו באירוע: עדיאל שמרון, מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל, רן כהן, יו"ר מכון התקנים הישראלי ויו"ר מרצ לשעבר ויונה פוגל, מנכ"ל פז.

עדיאל שמרון, ביל מקדרמוט, סתוית נבון ושי באב"ד (צילום: אורן אגמי)
עדיאל שמרון, ביל מקדרמוט, סתוית נבון ושי באב"ד (צילום: אורן אגמי)


נפלאות סופהשבוע

>מודי כידון חיתן בשישי את בנו אמיר, עם בחירת ליבו טל קאופמן. במידה שלא הוזמנתם אין צורך להיעלב שכן החתונה הוגדרה כקטנה ומצומצמת.

מודי כידון
מודי כידון

>אורי יהודאי שיתף את חבריו שגילה "אושר מדברי" שאין כמוהו בירדן, והעלה תמונות נפלאות כהוכחה .

>נורית דאבוש, יו"ר דריקטוריון 'הבימה', התארחה ברבעי בפורום הדירקטוריות של ארגון הסופרסונאס, הפועל לשוויון מגדרי בצמתי השפעה. דלית אנוליק, מנהלת פורום הדירקטוריות בארגון הייתה בין המאזינים להרצאה שעסקה במרכיב התקשורתי הלגיטימי בעבודת הדירקטוריון.

)נורית דאבוש דלית אנוליק (צילום: יח"צ
)נורית דאבוש דלית אנוליק (צילום: יח"צ