במפגש המעניין שנערך מאחורי הקלעים של פרס ישראל שוחחו שר החינוך נפתלי בנט ורעייתו גילת עם חתן הפרס לשנת 2018 בתחום ההיי-טק היזם גיל שויד מייסד צ׳ק פוינט, זוגתו עו״ד מיטל דנינו וילדיו. השר בנט שעסק בעבר בתחום ההיי- טק סיפר לשויד על הפינה החמה שיש בליבו לתחום שמביא הרבה כבוד למדינת ישראל בעולם.

הדרימליינר של תל אביב

עוד באווירת חגיגות שנות השבעים למדינה: רון חולדאי- ראש עיריית תל אביב-יפו, גונן אוסישקין - מנכ"ל אל-על, ומיקי שטרסבורגר - סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל-על, הציגו לראשונה את לוגו שנת ה- 70 של אל-על, על גבי מטוס ה'דרימליינר' החדש של אל על – תל אביב. המטוס החדש מחליף את מטוס הדגל המיתולוגי מסוג ג'מבו אשר שירת את אל-על במשך שנים ארוכות בקו לניו-יורק, ונקרא על שם העיר "תל אביב".


מיקי שטרסבורגר, רון חולדאי וגונן אוסישקין (צילום: סיון פרג')
מיקי שטרסבורגר, רון חולדאי וגונן אוסישקין (צילום: סיון פרג')

הכוורת של ספיר

אלכס ספיר, יו"ר חברת הנדל"ן ספיר קורפ, אשר השלים את רכישת השליטה בחברה מידי שותפו רותם רוזן, הגיע לארץ לסבב פגישות עם משקיעים. ספיר ומנכ"ל החברה דני אבידן, ארחו את חברי הדירקטוריון מוטי מאיר, אורלי זילברמן וסטפן פרוז, ואת חברי ההנהלה: חי מכלוף – סמנכ"ל הכספים, ונעם שכנר - היועץ המשפטי, לארוחת ערב לציון החלפת שם החברה מ ASRR Capital לספיר קורפ.

חי מכלוף, אלכס ספיר, נעם שכנר ודני אבידן  (צילום: סיון פרג')
חי מכלוף, אלכס ספיר, נעם שכנר ודני אבידן (צילום: סיון פרג')