און רפאלי, מאחור מדי להצטער עכשיו! על מה? זהו, שאחיה הצעיר של בר רפאלי, החייל עם הלוק ההוליוודי - החליט על מייקאובר וצבע השבוע את שיער ראשו בבלונד פלטינה, כלומר עשה ג'סטין ביבר או קים קרדשיאן, בתקופה השחורדינית שלה. 



רפאלי ההריונית, שעובדת על כישורי האמהות עכשיו כשהיא מטפחת בייבי גירל בבטן, לקחה את אחיה הלוהט למספרה של חברה הטוב, מעצב השיער מיקי בוגנים. הטופ מודל, שמנוסה בגווני הבלונד, לא רק שליוותה את אחיה אלא השוויצה בפריזורה של און בתמונת אינסטגרם מרוגשת. לא ברור אם הפריזורה החדשה פה להישאר או סתם קפצה לבקר כחלק מהילולת פורים, אבל מעניין איך יגיבו המפקדים של רפאלי הצעיר בצה"ל על הלוק שמושך תשומת לב. זה תקני?

 

A photo posted by Onrefaeli (@onrefaeli) on



בתור אחיה של אחת הדוגמניות המצליחות בישראל - "ג'סטין ביבר" המקומי, נתפס כמוביל דעת קהל בקרב בני נוער וילדים מקומיים, כך שלאחרונה אפילו התחיל עשות כסף מפרסום ברשתות החברתיות. עם זאת, לאחרונה סירב לגלם תפקיד בסדרת טלוויזיה של ערוץ דיסני הישראלי. רפאלי ג'וניור, התגייס לצה"ל לפני כשנה. להזכירכם, דווקא ביום המרגש, בר לא נכחה כדי ללוות ולהחזיק לחייל האמיץ את היד. נו, העיקר שהם בלונדיניים.