מאז שעזבה את אי בהונדורס, השורדת הכי אסטרטגית במיל', לירון רביבו, הקפידה להכחיש בתוקף כל  קשר רומנטי שדבק בה (היוש, רון אלוף). רביבו, כך מתברר, פעלה על פי תוכנית מסודרת שממתגת אותה כסינגל ליידי לוהטת ולא כאחת שתפוסה חזק, הכל על מנת לקדם את מקומה ומעמדה בביצת הבידור, אחרי סיום הריאליטי. אז זהו, שעכשיו היא כנראה החליטה שנמאס לה להתחבא.
 
זוכרים שקראתם כאן על הסעודה של רביבו עם החבר המסתורי כבר לפני כמה שבועות? אז, רביבו התעקשה שמדובר בשמועות בלבד וכי מדובר בידידות אפלטונית מופלאה. היום, כנראה שלירון מאסה בחיים בשקר ומסרבת להחביא מהעולם את הצמוד שלה, אליאב בן חמו, איש עסקים ושותף במועדון לילה בתל אביב. 



לקראת חג הפורים - החליטה רביבו שהגיע הזמן להוריד את המסכות, ובצעד אמיץ החליטה לשתף תמונה שלה ושל הבויפרנד, כעת כבר מוצהר - כששניהם לובשים תחפושת זוגית ( אלא מה?), של אביר אפל ונסיכה במצוקה, ובזאת סיימו את סאגת הערפל בעניין הזוגיות.

אם תהיתם, במועדון שמנהל בן חמו, לירון חגגה לפני חודשים ספורים את יום הולדתה ה-22. השניים, נפגשו בין מסדרונותיו של בית חולים, כשלירון ביקרה ילדים מאושפזים במחלקות שונות. מאז הספיקו ממש כמו זוג רגיל לצאת לחופשות ובילויים ואפילו לצרוך מזון מהיר. יאללה, תתקדמו.