סיבוב הופעות עולמי מלחיץ? מאבק משפטי עם האקס על בנה המתבגר הסורר? למי אכפת, למדונה יש חבר חדש - או לפחות כך טוענים "מקורבים" לזמרת. על פי הדיווחים באנגליה, מלכת הפופ העולמית מצאה לעצמה מאהב חדש בשם אבובאקר סומהורו - דוגמן בן 25 שעד לא מזמן היה מוכר בכלבו "הרודס" שבלונדון הצוננת. 


מדונה בת ה-57 והצעירון, הכירו בחודש נובמבר האחרון כשבילו במסיבה פרטית, שאחריה שוחחו כמה פעמים, עד שהוא זכה להזמנה לביתה הפרטי של הפופסטאר (עולה לקפה, או משהו?) - ומאז השניים צמודים בהחלט . אבובקר, שלמזלנו (ומזלה של מאדג') מכונה גם "ברוקלין", אפילו הצטרף למדונה במהלך החודשים האחרונים של סיבוב ההופעות העולמי שלה. 

הבחור שעושה למדונה נעים? אבובאקר סומהורו (אינסטגרם)
הבחור שעושה למדונה נעים? אבובאקר סומהורו (אינסטגרם)

אם אכן מדובר במאהב צעיר חדש עבור מדונה, יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שמלכת הפופ מנהלת קשר רומנטי עם גברברים לוהטים שיכולים להיות הילדים שלה. בתחילת העשור, מדונה ניהלה קשר בן שלוש שנים עם הרקדן הצרפתי ברהים זאיבט שבזמנו היה בן 23, כשלפניו בילתה עם הדוגמן הברזילאי חזוס לוז, שכיום בן 29. לאחרונה, גילתה על הבמה ש"המאמנת שלי ז***ה את חבר שלי, פיטרתי אותה!", כשהיא מתייחסת לאחד הרקדנים הצעירים איתם בילתה בשנים האחרונה.

כשנשאלה על בני הזוג הצעירים שלה, מדונה התגוננה כשאמרה ש"אני לא בוחרת את זה, זה לא שאני כותבת על דף נייר 'עכשיו אני אצא עם גבר צעיר', זה פשוט קורה, זו הרומנטיקה שבי", הסבירה. "מצאתי מישהו שמוצא חן בעיניי ובמקרה זה הגיל שלו. אני לא אוהבת להיות לבד...".

 

A photo posted by Madonna (@madonna) on



תקופה מוזרה עוברת על מלכת הפופ, החל מבעיות המשמורת עם בעלה גאי ריצ'י על הבן המשותף שלהם רוקו בן ה-15, ועד לסיבוב ההופעות העולמי שלה – שהגיע לכותרות בגלל לא מעט שערוריות. הזמרת, שמככבת על הבמה יותר מ-30 שנים, לא מפסיקה לייצר דרמות, בין אם בשמועות שהעיזה לעלות שיכורה לבמה, כשפתחה את  הלב בפני המעריצים על הקשיים עם בנה המתבגר ובפליפינים העזה לכסות את גופה עם דגל המדינה בניגוד לחוק המקומי. נו, היא לנצח שובבה.