אלטון ג'ון אולי גדל והתחנך בממלכה הבריטית, אבל מתברר שהמוזיקאי המפורסם לא יודע מה הם נימוסים והליכות. שומר ראשו לשעבר של הזמר בן ה-69, שצפוי להגיע להופעה בישראל באביב, הגיש תביעה לבית המשפט האמריקני, שבה הוא חושף כי ג'ון הטריד אותו מינית במספר מקרים שונים, כשהוא מנסה להתנגד לו - ללא הצלחה.



nאבטחו לשעבר של ג'ון, ג'פרי וויינינגר, ציין בכתב התביעה כי הותקף והוטרד מינית במשך כמה פעמים שונות מאז שנת 2010 - עד שסיים את עבודתו עם הכוכב בשנת 2014. בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט בלוס אנג'לס, הסביר כי ג'ון הניח את ידו על מכנסיו של שומר הראש, תוך כדי שהוא מנסה לחפון את המפשעה שלו ואף ללטף את ישבנו של המאבטח. הכל קרה כשישבו זה לצד זה ברכב, כדי שהמוזיקאי אומר לו "שלוף את הזרג שלך החוצה", וכן "תגיד שלום לדוד אלטון".

מטרד? אלטון ג'ון עם בעלו, דיוויד פרניש (גטי)
מטרד? אלטון ג'ון עם בעלו, דיוויד פרניש (גטי)

במקרה אחר, כך על פי כתב התביעה שפורסם באתר הרכילות TMZ, הזמר צבט את פטמותיו של המאבטח, תוך כדי שהוא קורא "אתה בחור מהמם". לדבריו של וויינינגר, פנה לשומר הראש ואמר לו ש"יש לך הרבה גנים הומוסקסואליים, אתה פשוט עדיין לא יודע את זה". למרות התנגדותו של איש הביטחון, מילולית ופיזית, ג'ון המשיך בהתנהגות המטרידה במשך כמה פעמים שונות.

דובריו של הזמר, שמנהל זוגיות עם דיוויד פרניש מאז שנת 1993 - שהפכה לנישואים בתחילת שנת 2014, כאשר נישואים חד מיניים הפכו לחוקיים באנגליה - סירבו להגיב לכתב התביעה של שומר הראש. פה גדול, אבל נדמה שעבור ג'ון, סליחה היא המילה הקשה ביותר, לא?

היוש, דוד אלטון. ג'ון בהופעה (פלאש 90)
היוש, דוד אלטון. ג'ון בהופעה (פלאש 90)