רוסלנה רודינה כבר כוכבת בזכות עצמה. אם פעם הכרתם אותה בתור "בת הזוג של" (אייל גולן), "אמא של" (בנו של אייל גולן) או ה"דוגמנית של" (חברה עלומה כלשהי) - אחרי שתפקדה כשורדת מצטיינת על אי בודד, רודינה היא גברת מדוברת שמכה על הברזל כל עוד הוא חם. אבל האם יוצאת הריאליטי הופכת לדיווה מקומית?



הבוקר (שלישי), נערך אירוע השקה לרשת אביזרי האופנה 'TOPTEN' - עם רודינה על תקן הפרזנטורית המצטיינת של החנויות. אז זהו, שכולם הגיעו בשעת הבוקר (הלא מוקדמת בכלל) שצוינה בהזמנה, כולל כמה דוגמניות אנונימיות, אנשי סטייל ושאר מוזמנים שרק רצו להתחכך באבק הכוכבים של רוסלנה. אבל אורחת הכבוד, לא נראתה באזור. אז חיכו לה, וחיכו וחיכו... וחיכו עוד קצת. ואז זה קרה, באיחור של שעה שלמה, היא פסעה לתוך מתחם האירוע במרכז תל אביב. רגע, מה?!

הגעתי חברים. אפשר לנשום עמוק ולהתחיל לצלם! רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
הגעתי חברים. אפשר לנשום עמוק ולהתחיל לצלם! רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)


אז זהו, שמתברר שרוס לא מרשה להעצמה לצאת מהמיטה מתי שבא לה, לא מאמצת פוזה של מורמת מעם ובכלל אל תקראו לה סנובית כי היא ממש לא מתנשאת. רודינה פשוט נתקעה בפקקים בדרך מעיר מגוריה רחובות, שם היא מגדלת את בייבי יאן גולן, שהפכו את הנסיעה הלא כל כך ארוכה לכזאת שלמרבה צערה נמשכה לא פחות משעה שלמה.

זה בסדר, על מנת לפצות את כל שלל המוזמנים שרק רצו לגעת באושר עם רודינה, השורדת בדימוס יצאה מגדרה להיות מתוקה ופינקה את כל אורחי האירוע בתמונות משותפות איתה למזכרת. סלפי עם רוסלנה, מישהו?

נערכת עם הסלולרי...
נערכת עם הסלולרי...


מחויכת. רוסלנה רודינה
מחויכת. רוסלנה רודינה