נראה כי בעונה השביעית של "האח הגדול", הפקת הריאליטי איבדה כל שליטה על הדיירים - אלה שבתוך הבית הסגור וגם על אלה שהיו בו במהלך התחרות וכבר הודחו. סיכום ביניים: עד כה גילי כהן ועומר קינן יצאו נגד המוחות מאחורי התכנית, פלורי אלקסלסי פרשה, ארבל קינן נפצעה והדייר הבולט ביותר בבית, שי חי כמובן, עזב את הבית יחד עם ארוסתו תניה גרבר הרבה לפני הגמר. 

כעת מגיע תורו של איציק כרסנטי, מי שיצא עם חי וגרבר מהבית בדרמטיות לפני יותר משבועיים, לדבר נגד הפקת "האח הגדול". זאת, בעקבות התקרית האלימה שבה היה מעורב כשחזר השבוע למתחם האולפנים - אבל כנראה לא תוכלו לראות על המסך. למה לא תראו אותה? ככה הודיעה הפקת התכנית לאיציק. אלא אם ישנו שם את דעתם שוב.

חברים טובים וזה. איציק כרסנטי עם שי חי ותניה גרבר (צילום גולשים)
חברים טובים וזה. איציק כרסנטי עם שי חי ותניה גרבר (צילום גולשים)

הסבר קצר: כפי שקראתם כאן, כרסנטי שיצא מהבית לפני שבועיים וחצי, חזר השבוע לאולפנים במסגרת כניסת דיירי העבר לבית המצולם, כדי לבחור את הפייבוריט שלהם לגמר. לאחר שהצביע על קסניה כברירת מחדל, פנה כרסנטי באמצעות המצלמות לשאר הדיירים והטיח בפניהם "את כל האמת בפרצוף" - מה שגרם למהומה גדולה במקום.

הדיירים הנותרים, בהם עמרי בן נתן וברק אדרי, נכנסו ל"חדר המשימות", קיללו ואיימו על כרסנטי - שבתגובה הזמין לאולפנים בנווה אילן ניידת משטרה, וסיים את המשימה כשהגיש תלונה במשטרה כנגד בן נתן, זאת למרות שאדרי ככל הנראה בעט בתיק של איציק. לאור גל השמועות ברשת, כרסנטי החליט להגיב לראשונה למה שהתרחש השבוע בבית "האח הגדול", תוך כדי שהוא מנצל את ההזדמנות לעקוץ את עורך התכנית המוכר יורם זק, שטמן לו לטענתו מלכודת. 

"תפתחו טוב את האוזניים שלכם... כנראה שהדיירים הודיעו שבמידה וישדרו את הנאום שלי הם עוזבים את הבית. כמה נמוך, מה יש לכם לעשות בנדון? למה לשתוק?", כתב מעצב השיער מחיפה ברשת. אמש (שלישי) הסביר כרסנטי שהוא "מעכל את מאורעות ליל אמש, עדין לא מבין איך אדם שמגיע בידיים נקיות ופועל על פי חוקי המשחק והתווית ההפקה חווה השפלה, ביזוי והכל בשם אלוהי הרייטינג. אין ספק שהאדמו"ר זק יודע לרקוח עלילה מצוינת לעשות מכל סיפור דרמה שתכיל את האפקטים של הסיפורת. התחלה, שיא והתרה".

כבר מעכל? איציק כרסנטי (צילום: רפי דלויה)
כבר מעכל? איציק כרסנטי (צילום: רפי דלויה)

"עד רגע זה לא קבלתי מענה מהפקת התכנית שחיזרה אחריי באובססיביות להיכנס לבית 'האח' לבצע את המשימה הסופית. מצר על כך שבמתק שפתיים תוו לי מלכודת ואני כמו דבורה נלכדתי לתוך צפיחית הדבש הזו. לא עוד!!!", כתב ברשת. "גרסתי - אמת דברתי, אחד לאחד מבוססת על הכרונולוגיה של מה שאירע באותה חצי שעה מסויטת. כמקצוען הכנתי את עצמי. שקלתי מילים, ידעתי מה אני רוצה להגיד, אבל הבמה שניתנה לי הייתה במה מניפולטיבית חד צדדית", טען כרסנטי.

"קראתי למניפסט ההגדה של קרלוס, רציתי להקביל בין המסורת היהודית, יציאת מצרים, המעבר מעבדות לחירות וגם לדבר על ארבעת הבנים שעליהם דיברה התורה. התבקשתי להכריז לזוכה האולטימטיבי בדירה. מחמש יצאה אחת. קסניה טרנטול שבאמת נגעה ליבי, שאומנם לא העליבה אותי, אבל גם לא היתה בדיוק כתף חמה להישען עליה בימי הסגריר", המשיך. "קסניה התרגלה לשמוע כל היום כמה היא מדהימה, כמה היא יפה, כמה היא מוצלחת. כשבחרתי אותה רציתי לתת לה כח, להסביר לה שעם אנמיות לא מתקדמים בחיים, ואת מה שהטבע נתן לה כדי לה לנצל בדרכים אחרות זו היתה כוונתי". 

אז תיאר כרסנטי ש"לבן הזוג שלה ולארבעת אחיה החורגים, התזה לא התאימה. תשאלו למה? אנשים אוהבים לנהל אנשים אחרים, ומה פתאום שקסניה תרים ראש? מאותו רגע כשקולי הדהד בבית האח לא יכל (כך במקור) עמרי בן הזוג שלא להיות זכר אלפא ומיד קם להגן על גור החתולים המוקף לכאורה". לדבריו של איציק, "הדלת היתה פרוצה דבר שאסור על פי הפורמט, ודמי הותר. לא רק שעמרי נכנס הוא היה מגובה בחבורה שלו, שאחד מהם בעט לי בתיק, ולא נתן לי אגרוף כמו שפורסם. עמרי איים עליי. הוגשה תלונה במשטרה. אני מאמין במשטרת ישראל שתדע לעשות את עבודה נאמנה, ובזה אני מסיים, כך היה, זו הגרסה, כל האמת".

אלימות? עמרי בן נתן (צילום: ינאי יחיאל)
אלימות? עמרי בן נתן (צילום: ינאי יחיאל)


אתם יודעים לאיזה אירוע גמר הם ילכו! כרסנטי עם ארבל קינן שי חי וגרבר (אינסטגרם)
אתם יודעים לאיזה אירוע גמר הם ילכו! כרסנטי עם ארבל קינן שי חי וגרבר (אינסטגרם)