גולשי ישראל, נעים מאוד להכיר - 
מה זה TMI?
TMI, אתר הבידור והרכילות החדש שירגש את הביצה בארץ הקודש. קחו כמה מכתבי החברה המשובחים ביותר באזור, ערבבו אותם עם צילומים מרגשים, ידיעות עסיסיות על כל הכוכבים הצעירים והבוגרים, פפראצי שערורייתי, בתוספת חדשות על הסלבס הגדולים ביותר בהוליווד וערבבו את הכל יחד. התוצאה: Too Much Information, אתר שכולו מלא בסיפורים על האנשים שבאמת מעניינים אתכם, גרסת ישראל.

רגע לפני שגיליתם על אתר הבית החדש שלכם, מערכת TMI  יצאה לבדוק עם כמה מהאנשים המפורסמים ביותר בארץ מה לעזאזל אומר שמו של האתר. ובכן, אתם אולי יודעים שמדובר בראשי התיבות של הביטוי "Too Much Information" (הרבה, הרבה יותר מדי מידע), אבל השחקנים/ דוגמנים/ זמרים/ כוכבי ריאליטי/ פנים יפות שעליהם אתם הכי אוהבים לקרוא? קצת פחות, כנראה.

אז נכון, רבים מהם קיבלו רמז עבה במיוחד - אבל אנשים חשובים מאוד כמו יהודה לוי או מלכות יופי כמו טיטי איינאו הופתעו לשמוע את השאלה. אבל ממש. השורד טילטיל נבהל שמדובר במילה באנגלית, גיא גיאור חשב שמדובר בהרכב מוזיקלי, האמזונה ג'ני צ'רוואני סיפרה שהיא יודעת מה משמעות של ביטוי אחר לחלוטין וגיא זוארץ סיפר שהוא אוהב לשחות (רגע, מה?). לירון רביבו כנראה לא מדברת עברית, בעוד שהשחקן מאור שוויצר בכלל טען שמדובר בסוג של סם.

כעת, לצל"ש שמגיע לרוסלנה רודינהטום באום ואלי פינישעפר שכטר או הדוגמנית לירן כוהנר, כולכם הצלחתם לענות נכונה. מה שקצת קשה לומר על אנחל בונניהילה סעדההודא נקש וארבל קינן, שלמרבה הצער לא ממש עלו על הפתרון לחידה. לא נורא, אם תצליחו להשתחל לתוך אחת הכתבות באתר, זה כבר יהיה הישג. בהצלחה!

אנחנו גם בפייסבוק | אנחנו גם בטוויטראנחנו גם באינסטגרם

(צילום: ניר פקין)