אור סיונוב VS שי חי ותניה גרבר, סיבוב #25412? מתברר שלמרות שהמתחרים הבולטים ביותר בעונה הנוכחית של "האח הגדול" כבר לא מבלים יחד בבית הסגור, הם כנראה לא השאירו את הדרמה מאחוריהם. הסיבה: אור סיונוב האשימה את תומכיו של שי חי בכך שהרסו את מסיבת התמיכה בחברם לבית, ברק אדרי, בסוף השבוע האחרון. עכשיו, ארוסתו של חי, תניה, לא מוכנה לעבור על כך בשתיקה ויוצאת נגד הטענות.

הסבר קצר: הצ'ילבה של שי חי, ניסתה לבלות בערב שישי האחרון במסיבה של ליין ה"אריסה", שנערכה במועדון האומן 17 לשם תמיכה בניצחונו של אדרי בעונה השביעית של הריאליטי. עם זאת, מטף מים, תקרית מול מעריציו של שי חי וכוח משטרה שסגר את המסיבה, הרסו לה את כל התוכניות. בפוסט זועם שפרסמה אמש (שבת) ברשת האשימה סיונוב את המעריצים באירועים השונים שגרמו לסגירת מסיבת התמיכה באדרי.

נשארת נאמנה. תניה ושי חי. צילום: ניר פקין



"אני עולה לדבר עם הקהל מעמדת הדי ג'יי ההתרגשות בשיאה. בתום הדברים מישהו מפעיל מטף. אי אפשר לנשום וכל באי המועדון באחת מפונים החוצה. חבר אהוב מוביל אותי בריצה למשרדים למעלה", תיארה אור את מה שעברה במסיבה. "אחרי מספר דקות ניתן לחזור פנימה והמסיבה ממשיכה. מלא צילומים וחיבוקים ונישוקים ואהבה אין סוף והכי חשוב מזכירים לכולם להצביע... ולוודא שברק זוכה בבית. לפתע קבוצה קטנה של בחורים צעירים מתמקמת בצמוד אלינו ופוצחת בקריאות "שי חי" מתריסות. הקבוצה מתקרבת אלי והחברים שלי נעמדים חוצץ ביננו", המשיכה, "אני רוצה ללכת אבל החברים עומדים זקוף ואיתן ומתעקשים שאמשיך ליהנות. האווירה נעשית מתוחה. ואז פתאום לתוך החגיגה המושלמת הזו מגיעה המשטרה וסוגרת את המסיבה".

גרבר מנגד, החליטה שלא לשתוק ולהשיב מלחמה. הבוקר, פרסמה ברשת ש"אני קמה בבוקר לתסכול נוסף. איך יתכן שגם הפעם התקשורת בוחרת להאשים את שי במשהו שלא עשה?!". אז, המשיכה ש"למי שלא יודע: מיד לאחר יציאתה של אור מבית 'האח הגדול', פרסם שי פוסט עם מסר ברור מאוד בו הוא מבקש מכל תומכיו לא לצאת נגד אור בשום צורה שאינה מכובדת, שכן מדובר בתכנית טלוויזיה בלבד (!) ושום דבר אינו מצדיק אלימות על כל סוגיה. חשוב לי לציין שבניגוד למה שאור טענה בראיון... שי בחר לכתוב את הפוסט הנ"ל על דעת עצמו ולא בהוראת אף אחד!".

קריאות שי חי מתריסות? אור מאשימה גם מחוץ לבית האח. צילום מסך

"שי אינו קשור לאותו אירוע שהתרחש באומן 17! שי מגנה אלימות! מדובר באדם שהקדיש את כל חייו לקריירה של אומנות לחימה ומינף אותה לפתיחת מכון לקרטה בו הוא מחנך ילדים מגיל 5 לנהוג ע"פ ערכי שוויון ואנטי אלימות! אלימות היא לא הדרך הנכונה לפתור שום בעיה", הסבירה ארוסתו של חי. "אם אתם אוהבים את שי ומעריכים אותו, הימנעו ממגע כזה או אחר עם שונאיו. בסופו של יום, הדבר פוגע בשי, שכן אתרי הרכילות בוחרים להעמיס האשמות שווא על שי. אני מאוד מאוד מקווה שבקרוב התקשורת תפסיק לרכוב על שמו של שי ולעשות הכל על מנת להכפיש אותו".

"אני מדברת ממקום ניטרלי לחלוטין. כואב לי לראות את העוול שנעשה לאדם שליבו טהור. מיותר לציין שהפוסט הזה נכתב על דעת עצמי ומתוך העצבים שאני חשה כלפי אותם אנשים שבוחרים לטמון את ראשם בחול ופשוט להטיל האשמות כל כך מגונות ושגויות בבן זוגי".