עוד יום, עוד אכזבה חדשה לאחת הנשים המפורסמות בעולם - מדונה. קשה לפספס את הסקנדל האחרון בחייה של מלכת הפופ, שנמצאת בעיצומו של קרב משמורת מכוער במיוחד עם בעלה לשעבר, הבמאי גאי ריצ'י, על בנם המשותף רוקו.

לאור שלל הכותרות הלא מחמיאות בתקשורת, ריצ'י ג'וניור, שנמצא בדיוק בגיל ה"טיפש-עשרה" ממשיך לעשות חיים קשים לאמא שלו. כעת, למרות שלא היה פעיל ברשתות החברתיות מאז חודש ינואר, החליט לפתוח חשבון אינסטגרם חדש - והבין כנראה שאין דרך טובה יותר לתאר את עצמו מאשר לבחור במילים הקשות: "Roc Ritchie son of a bitch". או בתרגום חופשי "רוק ריצ'י בן של ז*נה". 

מזויף? הסטטוס של רוקו ריצ'י (אינסטגרם)
מזויף? הסטטוס של רוקו ריצ'י (אינסטגרם)



כנראה שבהנהלת אינסטגרם קיבלו דיווח על התיאור הפוגעני, כך שהחליטו לחסום את חשבון המשתמש של הנער בן ה-15. עם זאת, יש הטוענים כי מדובר בחשבון מזויף, כיוון שהבן היקר כלל לא פתח פרופיל חדש ברשת החברתית.
 

A photo posted by Madonna (@madonna) on



 

I miss this boy so full of life so full@of@love! I hope we see that Leo Sun soon. The light is blinding!

A photo posted by Madonna (@madonna) on

האמת היא שרוקו לא יצא מאוד מקורי בבחירת המילים (הקשות) שלו, אלא בסך הכל למד מאמו הכוכבת השערורייתית איך מדברים. מדונה, שקצת מביכה את עצמה בתקופה האחרונה, עברה בחודש שעבר סוג-של-התמוטטות עצבים (או סתם רגע של חולשה) על הבמה במהלך הופעותיה באוסטרליה. אז, גם מלכת הפופ השתמשה במילים דומות (נו, בן של...) כשדיברה על בעלה לשעבר מול הקהל הרב. 

אם פספסתם, המלכה האם "נלחמת בשיניים" כבר כמה חודשים ומנסה בכל פעם מחדש להשיב את בנה רוקו לקרבתה. זה התחיל בהוראת בית המשפט בארצות הברית, שהכריע כי רי'צי יבלה עם מאמא מדונה את חג המולד, מה שלא קרה בסופו של דבר, והמשיך בהתייפחות שלה על הבמה בכל פעם שהזכירה את בנה המתבגר.

אך נראה שלא כל כך הולך לה, שלא נאמר אפילו משתבש. רוקו, שחי עד לא מזמן עם אמא ואפילו הצטרף אליה בתחילת סיבוב ההופעות האחרון שלה - החליט שנמאס לו, עלה על טיסה לאבא ומשפחתו החדשה בלונדון ומאז לא רוצה לחזור לבלות עם מדונה הדואגת. ביום שלישי, תטוס מדונה ללונדון לבקר את רוקו אחרי שלא ראתה אותו מאז חודש דצמבר האחרון, כך שכולנו תקווה שהשניים יצליחו לסדר את ההדורים.

 עם רוקו הקטן (גטי)פעם, כשעוד היו משפחה מאושרת. מדונה וגאי ריצ'י
עם רוקו הקטן (גטי)פעם, כשעוד היו משפחה מאושרת. מדונה וגאי ריצ'י