מתברר שבני הזוג שהכירו בבית "האח הגדול", המודחת האחרונה קסניה טרנטול ובן הזוג שהגיע לגמר העונה השביעית - עמרי בן נתן - לא יכולים להיפרד אפילו למשך כמה ימים בודדים. לפני קצת יותר מיומיים, השניים אמרו "ביוש" זמני, אבל כבר אמש (ראשון) קסניה שבה למתחם האולפנים שבנווה אילן, על מנת לערוך מחווה מרגשת במיוחד לאהובה שנותר בבית המצולם ביותר במדינה. הכי רומיאו ויוליה, גרסת "האח הגדול".


מתברר שפחות מ-24 שעות אחרי שהודחה מהתחרות, רגע לפני גמר העונה השביעית, טרנטול לא רק הכירה את המשפחה של הבויפרנד מהריאליטי - אלא גם החליטה לקפוץ עם אחיו התאום של עמרי, רועי בן נתן, למתחם שמחוץ לבית "האח הגדול". הכל כדי לצעוק לו מחוץ למתחם (פלוס מכשירי מגפון להגברת הווליום) שיהיה חזק, שיש כאלה שאוהבים אותו בחוץ ו... צריך הרבה יותר?

לא, זה לא האהוב אלא אחיו התאום! קסניה טרנטול עם רועי בן נתן (צילום גולשים)
לא, זה לא האהוב אלא אחיו התאום! קסניה טרנטול עם רועי בן נתן (צילום גולשים)

למערכת TMI  נודע כי כבר ברגעים שאחרי הדחתה, קסניה החליפה מספרי טלפון עם בני משפחתו של עמרי - וביום שלמחרת (ראשון) נסעה לביתם של קרוביו של בן נתן, שבו פגשה את כל הפמילייה של בן הזוג מהריאליטי. למרות שהם הצטערו שהודחה והכריזו עליה כבת בית, טרנטול הסבירה שהיא שלמה עם זה, כך שכל מה שחשוב לה הוא לחזק את עמרי שנותר בבית הסגור. טוב, הוא לא מודע לשערוריות שבהן נקשר מחוץ לבית.

רגע אחרי שהיא ומשפחתו ראו יחד במהלך השידור החי כי עמרי שנותר בבית מדוכדך, זו המודחת הטרייה שהציעה להגיע למתחם שבנווה אילן כדי לפרגן לבויפרנד. שם, קסניה צעקה לעבר הבית בשלווה "אני פה בשבילך, אוהבת ומחכה לך. הכל בסדר". מפרגנת!