האם העולם יצפה בקרוב בסדרת ריאליטי שערורייתית חדשה מבית היוצר של משפחת קרדשיאן? על פי הדיווחים בהוליווד, האח הסורר רוב קרדשיאן הציע לכוכבת הטראש האמריקנית בלאק צ'יינה, חברתו כמעט שלושה חודשים שלמים, להיות אשתו. היא כמובן אמרה "איי דו", אבל כנראה ששאר בני המשפחה פחות יתלהבו מהבשורה המשמחת.
 
נדמה שרוב ג'וניור סוף סוף יצא ממאורת הדיכאון אליה נכנס בשנים האחרונות - ומאז, עושה לקים קרדשיאן ושאר בני המשפחה המפורסמת רק צרות. לפני קצת יותר מחודשיים, התחיל הגבר היחיד הנושא את שם המשפחה המפורסם לבלות עם בלאק צ'יינה - חשפנית לשעבר, כוכבנית אמריקנית ואם בנו של טייגה, הראפר שמשמש בחודשים האחרונים כבויפרנד של קיילי ג'נר, שהיא במקרה (הכי לא) אחותו הצעירה של רוב. 

 

YES !...!...!

A photo posted by www.Lashedbar.co (@blacchyna) on



כיאה לכוכבי ריאליטי, הסיפור גרם לסכסוך בין בנות המשפחה לבלאק צ'יינה, שלא חוששת לצאת בפומבי נגד בנות המשפחה המפורסמת ביותר בעולם הבידור. כעת, מדווחים בהוליווד שמיסטר קרדשיאן הבין שמיס צ'יינה היא האישה של חייו כשהם בקשר שבועות ספורים בלבד -  כך שבצעד אמיץ, הציע לגברת נישואים. במקרה (או שלא במקרה), ההצעה התרחשה בשעה שכל בני משפחתו מבלים בחופשה מחוץ לעיר ולא ברור איך יגיבו כשיגלו על מה שקרה בבית.

אחרי אוסף השמועות שמרחף סביב הזוג, כמו זו על הריון שלא ממש קרה, צ'יינה פרסמה ברשת תמונה שלה עם ארוסה הטרי פלוס טבעת היהלום העצומה החדשה שלה על האצבע. האתר TMZ, מדווח כי היא נרכשה בלוס אנג'לס אצל התכשיטן האהוב על בעלה של קים, הראפר קניה ווסט. היהלום, אם תהיתם, עלה סכום פעוט של כ-325 אלף דולר (!!!). בסדר, אז הבלינג לא מותיר הרבה ספק בנוגע לעובדה שהשניים אכן מאורסים.

לזכותה של צ'יינה נאמר שהיא הגברת הטראשית היחידה מבין אלה שסובבות את רוב, שאחרי תקופה ארוכה של הידרדרות במצבו הרפואי, הצליחה לגרום לו להשיל ממשקלו, לסגל אורח חיים בריא יותר ולהתחיל לצאת מהבית... אז היא אמנם קצת מופקרת, אבל היי, לפחות הבחור כבר לא בדיכאון. קונגרג'וליישנז.

 

A photo posted by www.Lashedbar.co (@blacchyna) on