113 ימים אחרי שנכנסה לבית "האח הגדול", שי מיקה יפרח היא המנצחת בעונה השביעית של תכנית הריאליטי המדוברת ביותר בישראל. יפרח, בת 23 מקצרין, גברה על הפיינליסטים האחרים עמרי בן נתן, דודו כהן וברק אדרי, כשקיבלה את כמות ההצבעות הגדולה ביותר וזכתה בדירה בשווי של 1.4 מיליון שקלים ובתואר "הדיירת האחרונה בבית האח הגדול".


במהלך משדר הגמר שודרו מיטב הקטעים מהעונה האחרונה - שכללו צילומים של כל המשתתפים בה - לצד דמעות ההתרגשות של המנחה הצעירה קורין גדעון, וכאמור, הדחתם של שלושה מארבעת הדיירים שנותרו בבית. ראשון יצא מהבית דודו כהן מעפולה, כשאחריו היה זה בן נתן שהגיע למקום השלישי (לאכזבתה של אהובתו שהכיר במהלך השתתפותו בתכנית, קסניה טרנטול). ברק אדרי יצא מהבית כדייר שהגיע למקום השני, ואחריו המנצחת, שי מיקה יפרח.

שי מיקה יפרח, זוכת "האח הגדול" (צילום: ניר פקין)
שי מיקה יפרח, זוכת "האח הגדול" (צילום: ניר פקין)


העונה האחרונה של "האח הגדול" עוררה שלל שערוריות, דיווחים על תקריות אלימות וחילוקי דעות בקרב המעריצים, גם כיוון שמספר רב של דיירים בחרו לעזוב את התחרות מרצונם - ולא על פי הצבעת הקהל. 

בין פלורי אלקסלסי לאיציק כרסנטי, הבולט בין אלה שפרשו לפני תום העונה היה שי חי, שצבר קהל אוהדים גדול שמכונה "צבא האמת", על שם הפינה שייסד מול המצלמות "כל האמת בפנים" (שבה העמיד שני דיירים להדחה בפומבי). במהלך השבועות בהם שהה בבית, ההפקה אף הכניסה לבית את בת הזוג של חי, תניה גרבר - שעזבה איתו את הבית כחודש לפני סיום התחרות.

> זה הזוכה שלכם בגמר עונה השביעית של "האח הגדול", על פי סקר TMI