קים קרדשיאן כבר עשתה זאת שלוש פעמים בעבר (כולל פעמיים שתועדו לתכנית הטלוויזיה המשפחתית), גם קריס ג'נר לבשה שמלה לבנה - אך כעת הגיע גם תורה של מי שהיתה נשואה למאמא של משפחת קרדשיאן - קייטלין ג'נר, ללבוש שמלת כלה. הכל תועד לתכנית הדוקו-ריאליטי שמלווה את הטרנסג'נדרית, כן?


לפני כשנה, האישה החדשה ביותר במשפחת הריאליטי-טראש, נחשפה לראשונה אחרי שעברה את תהליך השינוי מאבא ברוס ג'נר לקייטלין. אז, כבר הצטלמה בהלבשה תחתונה, איתה הופיעה על שער מגזין, אך כעת היא כבר מרגישה בנוח מספיק כדי למדוד מול המצלמות של ערוץ הבידור !E את התחרה והמלמלות שכרוכות בשמלת כלה בוהקת. מרגש? מאוד!


ג'נר בת ה-66, מכנה את עצמה מול המצלמות "הכלה הטרנסקסואלית" בפרק של סדרת הריאליטי שעוקבת אחרי חייה החדשים, שבו היא עוסקת במוסד הנישואים. בחנות, מופיעה לצדה בהינומה גם חברתה (הטרנסג'נדרית), קנדיס קיין, שמקיימת איתה טקס נישואים משעשע מול חברותיהן והוכרזו בתור "הכלה והכלה". מספיק כדי להבעיר שוב את השמועות העקשניות בהוליווד שהשתיים מנהלות רומן?

בחייה הקודמים כברוס, קייטלין נישאה שלוש פעמים, כשהיא לובשת את חליפת החתן המהודרת. עם זאת, ג'נר כנראה תמיד קיוותה שיום אחד תבחן [את השמלה, הביריות והמחוכים על גופה שלה - הרי ככה זה כשאת מחתנת מיליון בנות, שאומרות "איי דו" כמה פעמים בחייהן בשמלות מעצבים. כלה? הילולה!

קבלו את הכלה הטרנסית, קייטלין ג'נר! (צילום מסך E)
קבלו את הכלה הטרנסית, קייטלין ג'נר! (צילום מסך E)


הכלה והכלה. ג'נר עם קנדיס קיין (צילום מסך, E)
הכלה והכלה. ג'נר עם קנדיס קיין (צילום מסך, E)


תעבדי, ביצ'. קייטלין ג'נר עם הינומה (צילום מסך, E)
תעבדי, ביצ'. קייטלין ג'נר עם הינומה (צילום מסך, E)