עתידות: בקרוב הראל סקעת ובן הזוג שלו, הדוגמן עידן רול, יעברו לבית חדש לגמרי שנבנה בימים אלה. רגע, זה לא סתם בית, אלא פנטהאוז בן חמישה חדרים שממוקם בקומה ה-18 של פרויקט דירות חדש שנבנה בעיר תל אביב, כדי שהזמר האהוב יוכל להשקיף על אזור גוש דן מגבוה כמובן. כמה זה עלה להם? מיליונים!


זוכרים שקראתם על כך שהשניים מחפשים עבור מעון מלכותי חדש? כי אחרי למעלה מחמש שנות זוגיות מתוקשרת, סקעת ורול עשו מספיק כסף כדי לרכוש קורת גג משותפת, שתהיה בבעלות שני הגברברים. צעד שכנראה מבהיר עד כמה רצינית מערכת היחסים שלהם, שתימשך באושר ועושר גם כשיחיו בדירת 130 מ"ר (פלוס שתי מרפסות בשטח של 95 מ"ר) שהיא חלק מפרויקט "פארק תל אביב", שמקימה חברת אלעד ישראל מגורים מקבוצת תשובה. המחיר הרשמי, לפני הנחת סלב: ארבעה מיליון שקלים, עבור הביג ספנדר.

המחיר? מציאה. הראל סקעת (צילום: רפי דלויה)
המחיר? מציאה. הראל סקעת (צילום: רפי דלויה)


אז ממש רגע לפני סוף השנה האזרחית, בחודש נובמבר הקרוב - סקעת את רול צפויים לארוז את הארגזים ולהיכנס לביתם המשותף החדש. הלוקיישן של הפרויקט בן שמונת המגדלים, אם תהיתם, הוא בין פארק מנחם בגין (פארק דרום) לפארק אריאל שרון (או מתחם חירייה) שבתל אביב. בונים על בריזה מלטפת מהפנטהאוז של סקעת, כן?