חדשות טובות לאוהדיו של איציק כרסנטי, מעצב השיער מחיפה ויוצא העונה האחרונה של "האח הגדול". כמעט שבוע אחרי שלקה בלבו, התמוטט ופונה לטיפול בבית החולים רמב"ם - שם נכנס לחדר הניתוח - חברם של שי חי ותניה גרבר התאושש ושב למספרה שלו. אכן, נשימה לרווחה.


חובבי "האח הגדול" בטח יודעים שביום רביעי שעבר, שעות בודדות לפני גמר העונה השביעית של "האח הגדול", עבר איציק כרנסטי אירוע לב קשה, שבעקבותיו הובהל למחלקת טיפול נמרץ ולא השתתף בתכנית שבה היה אמור להופיע באותו הערב. חרושת השמועות ברשת טענה כי מדובר בהתקף חרדה או בתרגיל של כרסנטי, שלא רצה לשוב לבית אחרי תקרית האלימות שחווה בו  - אך למרבה הצער, הוא אכן אושפז במחלקת הקרדיולוגיה של רמב"ם וכפי שקראתם כאן, ביום למחרת עבר הליך צנתור

מתלוצץ עם חבריו. איציק כרסנטי
מתלוצץ עם חבריו. איציק כרסנטי

לא נראה חיוור, נכון? כרסנטי
לא נראה חיוור, נכון? כרסנטי


כעת, כרסנטי כבר שוחרר מבית החולים לביתו שבחיפה, תוך כדי שהוא מבטיח למנהל בית החולים לנוח בביתו, לפני שיעשה הכל בכדי להשיג תרומות להשלמת פרויקט מכון הלב ברמב"ם. הבוקר, כאמור, הוא שב לעבוד במספרתו המוכרת בעיר חיפה. "אני קובר את 'האח הגדול 7' עמוק בתוך האדמה, ואומר לו ביי ביי פור גוד. מעא סלאמה", כתב לחבריו בפייסבוק. כלומר, עד שיערכו עבורו מסיבה ממש כמו זו של שי חי, רק בצפון הארץ.

לא נעים. איציק כרסנטי מובהל לבית החולים בחיפה
לא נעים. איציק כרסנטי מובהל לבית החולים בחיפה