מדונה, או מלכת הפופ הנצחית, גברת פרובוקציה והזמרת המפורסמת ביותר על הגלובוס - שרה באחד הלהיטים הגדולים שלה ש"מוזיקה מאחדת בין אנשים". אבל מי ידע שגם גל גדות, או לייתר דיוק וונדר וומן, מחזיקה בכוח העל המיוחד הזה? כי גם אם השחקנית הישראלית לא התכוונה, היא זו שתרמה לחיבור המרגש של הפופסטאר עם בנה הסורר, רוקו ריצ'י!


איך בדיוק? אחרי תקופה ארוכה שבה בילו בנפרד וזכו לכותרות לא מחמיאות בצהובונים, מדונה הגיעה בתחילת השבוע לאנגליה, שם בנה המתבגר בחר לבלות את החודשים האחרונים. ריצ'י ג'וניור, עוד לא בן 16, העביר את התקופה האחרונה בחייו הרחק מאמו שעלתה על הבמות ברחבי העולם במסגרת סיבוב הופעות שלה, בעוד שילד העדיף לנתק קשר בזמן שחי בביתו של אביו והאקס של מדונה, הבמאי גאי ריצ'י.

בעוד שלקראת סוף השנה האזרחית שעברה, מדונה ניסתה להכריח אותו להעביר איתה את הזמן בהוראת בית המשפט בארצות הברית, שהכריע כי רוקו יבלה עם מאמא מדונה את חג המולד (מה שלא קרה בסופו של דבר) - הכותרות בתקשורת עסקו בעיקר בהתייפחות שלה על הבמה בכל פעם שהזכירה את בן הטיפש-עשרה.


האם הכל מאחוריהם? הפפראצי תיעדו בימים האחרונים שתי פגישות שנועדו לגשר בין מלכת הפופ לבנה המורד. הפעם הראשונה התרחשה כבר בערב יום ראשון בביתה של מדונה בבירת אנגליה, אבל אמש (שני), השניים כבר החליטו לראות יחד את הסרט החדש "באטמן נגד סופרמן". כן, זה שבו מככבת לא אחרת מאשר וונדר וומן הישראלית, גל גדות. הכי איכותיים.

עזבו אתכם ממעריצים שבילו איתם באותו אולם שבשכונת נוטינג היל הלונדונית ובטח היו עוברים התקף לב אם היו מבחינים שאחת הנשים המדוברות בעולם זוללת פופקורן בשורה מאחוריהם - צלמי הפפראצי תפסו את רוקו ומדונה כשהם יוצאים מהקולנוע אחרי כתוביות הסיום, כשהם מחייכים מאוזן לאוזן, לפני שעלו על רכב וסיימו את הבילוי בביתה של מדונה. כן, רוקו נשאר לישון אצלה לילה שלם. התקדמות? ברור!

פעם, כשהכל היה טוב. מדונה עם רוקו ריצ'י (אינסטגרם)
פעם, כשהכל היה טוב. מדונה עם רוקו ריצ'י (אינסטגרם)


צמד חמד. רוקו עם אביו, גאי ריצ'י (גטי)
צמד חמד. רוקו עם אביו, גאי ריצ'י (גטי)