מתברר שמשחקי הכוח בין עמרי בן נתן לשי חי ממשיכים גם מחוץ לכתלי בית "האח הגדול" - והפעם, זה קשור לבנות הזוג של כל אחד מהבנים: מצד אחד, קסניה טרנטול, משתתפת הריאליטי שמצאה את אהבת חייה (בן נתן, לפחות עד להודעה חדשה) בבית המצולם. מצד שני, תניה גרבר ארוסתו של שי חי שאליה נחשפתם לראשונה ממש כאן. הקרב? על קמפיין אופנתי, כול המון עור חשוף.


לפני ימים ספורים, הכריזה חברת בגדי ים מקומית שהשחקנית הבלונדינית עדי הימלבלוי נבחרה לדגמן את אופנת החוף שלה. עם זאת, לפני ימים ספורים הודיעה הימלבלוי להפתעת הנהלת המותג שהיא נאלצת לבטל את החוזה עם החברה - זאת בעקבות  בעיות לו"ז שנוצרו לה, כיוון שהיא משתתפת בהצגה חדשה. אז מה עשו בחברה? החליטו לקחת יוצאת ריאליטי לוהטת כפרזנטורית חלופית!

מבריזנית. עדי הימלבלוי (צילום: שוקה כהן)
מבריזנית. עדי הימלבלוי (צילום: שוקה כהן)


בחברת בגדי הים "BLANKKINY" פנו מיד לשתי יוצאות "האח הגדול", קסניה טרנטול (28) ותניה גרבר (23), שעלו כאופציות נאות לדגמן את הביקיני של החברה. בחנו, שקלו, נשאו ונתנו, אך לאחר דין ודברים הכריעו כי הליידי הצעירה של שי חי, הלא היא תניה, תשמש פרזנטורית ותצטלם בשבוע הבא לקמפיין הקיץ הקרוב של החברה, לא כולל פסי שיזוף.

מדובר בקמפיין ראשון שכיכובה של גרבר, שמצטרפת לקלוגות מהריאליטי שזכו להפציע בקמפיין ראשון, בהן ארבל קינן והזוכה של העונה השביעית, שי מיקה יפרח. עבור הצילומים המרגשים בבגדי ים, גרבר תשלשל לכיסה סכום נאה של כ-40 אלף שקלים. אמנם לא סכום מספיק לרכישת דירה חדשה, אך בהחלט עשוי לשמש אותה לכיסוי הוצאות החתונה הצפויה שלה עם חי. תתחדשי.

 

A photo posted by ksenia (@ksenia__tarantul) on