הריחושים האחרונים המתעופפים בין גבעות הוליווד הם ששחקנית "ילדות רעה", שהיא אחת מהכוכבות המופרעות באמת של הביצה האמריקנית - לינדזי לוהן - התארסה בסודי סודות לבן הזוג שלה בחצי שנה האחרונה, איש העסקים המולטי-מיליונר הרוסי, איגור טרבסוב בן ה-22. בעוד שהיא בת 29, מדובר בהפרש סביר לא?

 

A photo posted by Lindsay Lohan (@lindsaylohan) on


בסוף השבוע שעבר, בילתה לוהן עם בן הזוג הצעיר והוריה הבעייתיים לא פחות, דינה ומייקל לוהן, בהופעה של להקת דוראן דוראן בברוקלין שבניו יורק. תוך שהיא מפזזת ומרקדת לצלילי המוזיקה, ניסתה לוהן שלא ליפול מכובד הטבעת שענדה על ידה. התכשיט, שמעוטר ביהלום אמרלד ענקי, הוא על פי השמועות טבעת אירוסים - אותה קיבלה לינדזי בשבוע שעבר מהמולטי-מליונר הפרטי שלה בעיר לונדון, זמן קצר אחרי שפגש את שאר בני המשפחה המטורללת.

בלינג בלינג בייבי. הטבעת של לינדזי לוהן בהופעה של דוראן דוראן (צילום: Spalshnews)
בלינג בלינג בייבי. הטבעת של לינדזי לוהן בהופעה של דוראן דוראן (צילום: Spalshnews)



עם זאת - הדעות בהוליווד חלוקות בקשר לאמיתות האירוסים: בעוד שצהובונים מדווחים שמקרובים לזוג אכן מאשרים את הצעד המרגש, לוהן עצמה שחררה הודעה לתקשורת בעקבות השמועות - והתעקשה ש"הדיווח לא נכון וחסר כל בסיס". מי דובר אמת? רק הזמן יגיד. 

לוהן את טרבסוב, מתגוררים יחד בלונדון ומנסים להישאר מחוץ לאור הזרקורים. השניים אמנם לא יוצאים יחד המון זמן, אבל בהחלט אפשר להגיד שלא משנה מה קורה בינם - נראה שזה עושה לילדה הרעה של הוליווד טוב. אחרי הכל, כבר זמן רב שלא שמעתם שלוהן הג'ינג'ית נכנסה למכון גמילה כלשהו. 


מאוהבת? אפשר להבין למה. לוהן מצלמת את טרבסוב
:



 

A photo posted by Lindsay Lohan (@lindsaylohan) on