השף מושיק רוט עומד במרכזה של האשמה לא נעימה ברשת: בחודש שעבר ליאורה חשפה כי הוא ורעייתו כמעט שני עשורים אליס, עומדים בפני פירוק הזוגיות, מה ששבועות ספורים אחר כך התברר כגירושים בין בני הזוג. לפני כשבוע, שופט הריאליטי "משחקי השף" כבר תועד במדורי הבידור יוצא ממלון עם בחורה צעירה אחרת (בעלת רזומה עשיר, כפי שקראתם ממש כאן).
 
עם זאת, היתה מישהי אחרת - שככל הנראה לא אהבה את האזכור של רוט עם הבחורה החדשה בחייו של השף, שחי על קו אמסטרדם-תל אביב. זאת כיוון שעל פי יודעי דבר, "ניהלה איתו קשר לסירוגין במשך השנה האחרונה". לאחרונה, אותה בחורה, שמופיעה עם רוט במספר תמונות בפרופיל הפייסבוק שלה, הביעה את כאבה בסטטוס מפורט.

גרוש. השף מושיק רוט (יח"צ)
גרוש. השף מושיק רוט (יח"צ)

"הקדשתי שנה מחיי... נתתי את לבי לאדם ששיקר לי ולסביבה שלי. הגנתי עליו כשנשים טפלו עליו האשמות, הכנסתי אותו לביתי, למשפחתי, ללבי... עמדתי מול קיתונות של ביקורת מהסביבה, במחשבה שאת העתיד שלי אעביר איתו. התוצאה תמיד עמדה לנגד עיני", כתבה בפוסט פומבי ברשת שהגיע לידי TMI. 

"נלחמתי בכל אדם שניסה לעמוד בדרכנו כי האמנתי לתומי שהוא דובר אמת. שכל הבטחותיו לעתיד משותף אמיתיות. תקראו לי נאיבית אבל אני מאמינה באהבה... גם כשקראו לי רודפת בצע, מול עצמי תמיד ידעתי שזו אהבה אמת. או לפחות חשבתי כך... גם כשלא היה דבר, אני זו שנשארה שם. אז כן, אני יודעת שהוליכו אותי שולל. כן, יודעת ששיקרו לי. כן, אני יודעת שבזמן שהתקשר למשפחתי והבטיח הבטחות באזני הוא היה עם מישהי אחרת. כואב לי מספיק לגלות כמה טיפשה יצאתי... מבקשת מכל הנשמות הטובות לא לשלוח לי יותר תמונות שלו. גם לי יש עיתונים. תודה".

כותבת הסטטוס, ביקשה שלא להגיב לדברים.

מושיק רוט מסר: "אני לא מגיב, לא עונה. מבקש לפנות לסוכן שלי".

למרות פנייתה של ליאורה, סוכנו של רוט לא הגיב לדברים עד לשעת פרסום הידיעה. תגובתו תובא במלואה כשתתקבל במערכת.
 

הסטטוס המאשים (פייסבוק)
הסטטוס המאשים (פייסבוק)