זוכרים איך פעם, לא מזמן, כולם דיברו על מלחמות השבטים על האי הבודד של "הישרדות"? אז זמנו של הריאליטי שצולם בהונדורס עבר - כמו גם דקות התהילה של משתתפי התכנית, ששבו לשגרה כי כמעט שמיצו את כל 15 דקות התהילה שלהם. אבל יש כאלה, שמתכננים למשוך אותם קצת מעבר, כמו למשל משתתף הגמר וה-BFF של טיטי איינאו, הלא הוא עומרי כוכבי.


לאחרונה כוכבי החלים מהתאונה, שכפי שקראתם כאן לראשונה שלחה אותו לחדר הניתוח, כך שהחליט שזה הזמן שלו להסתער על עולם הבידור המקומי. מה עשה? פנה לסוכנות של רוברטו בן שושן, שלא רק שלח אותו להצטלם לתמונות מרגשות עבור "בוק" נוצץ - כשהשורד המצויד במיל' עושה פוזות מול הפלאש ומחזיק את עצמו חזק (בלבוש מלא, פלוס ליטוף מדי פעם) - אלא גם להתחיל ללמוד בקורס משחק מול המצלמה. הידד.

עושה פוזות. עומרי כוכבי על סט הצילומים (יח"צ)
עושה פוזות. עומרי כוכבי על סט הצילומים (יח"צ)

Feeling Myself, כוכבי סטייל
Feeling Myself, כוכבי סטייל


אבל עוד לפני שיתחיל בסבב האודישנים אליהם ישלח אותו הסוכן החדש שלו, כוכבי צריך לשמור על הרומנטיקה. לכן, את חג האביב הקרוב עומרי המזוקן יבלה עם בת הזוג הצעירה שלו, קייסי, בברלין שבגרמניה לחופשה בת חמישה ימים. רגע, זה לא הכל, כיוון שישובו לארץ ויתחמם מעט, כוכבי יקפוץ גם לעיר הנופש הדרומית אילת יחד עם חברתו. ושכולם יקפצו, כן?

מה עם צוות הטיפוח שלו? עומרי כוכבי מצטלם
מה עם צוות הטיפוח שלו? עומרי כוכבי מצטלם