זוכרים שכאשר רק שמעתם על שי חי, אי שם בתחילת העונה השביעית של "האח הגדול", כוכב הריאליטי גילה עד כמה קל לו להשיג בחורות (למרות שאז עדיין לא ידעתם שאת לבו כבשה אחת ומיוחדת בשם תניה גרבר, עד שקראתם עליה כאן)? אז זהו, הוא פשוט לא ידע עד כמה קל יהיה עבורו אחרי שיצא מהבית המצולם, כאחד מהאנשים הכי מדוברים על המסך. 
 
כעת, מתברר שמהרגע שבו שי חי בעט בחוקי התחרות ויצא מבית "האח הגדול", הוא מוטרד מדי יום ביומו על ידי מעריצים, סליחה, בעיקר מעריצות בנות המין הנשי. צעירות או מבוגרות, נשואות ואימהות, חי, שהתארס לגרבר במהלך ההשתתפות בתכנית הריאליטי, זוכה לעשרות הודעות שמגיעות לטלפון הסלולרי שלו על בסיס קבוע. 

על פי מקורבים הבחור מקבל צילומי עירום ממעריצות, ממש באותה תדירות שבה הוא מקבל קללות ודברי נאצה, כמו גם הודעות בסגנון "אנחנו צריכים להיפגש ואראה לך מה אני שווה", בעוד שאחרות מסבירות לו למה הוא עשה טעות כשבחר בארוסתו תניה כאישה של חייו

התמונה מבהירה את עמדתו של שי חי? עם גרבר (צילום גולשים)
התמונה מבהירה את עמדתו של שי חי? עם גרבר (צילום גולשים)

בין שלל המסרים האישיים להם זכה, היו גם כאלה מנשים מוכרות, כמו דוגמניות מפורסמות בעלות משפחה, ש"רק רוצות לשבת לקפה" עם משתתף הריאליטי החביב עליהן. יודעי דבר גילו כי היו נשים שמצאו את כתובת ביתו הפרטי של חי, כך שכמה מהן המתינו לאחרונה לכוכב שייצא מביתו ולהציע לו הצעות מגונות מגוונות באופן אישי. 

עם זאת, מבירור קצת במחנה של חי, אותן נשים מאוהבות צריכות לקחת לתשומת לבן שכוכב "האח הגדול" מתעלם מההודעות הנועזות. לפי שעה, חי לא מתכוון לנקוט אמצעים כלשהם כלפי המטרידות אלא פשוט מוחק את המסרים הבוטים. לא רק שהבחור מאוהב בארוסתו תני, אלא שהוא טוען בפני חבריו כי לא משנה איזה איבר בגוף של גברת מפתה יבחן מקרוב - הוא למד מטעויות עבר ולכן יישאר נאמן לאהובתו.

ליידיז, אנא מכן, הניחו לבחור לשוב לשגרה נטולת המעריצות.

זאת בסדר? שי חי עם תניה גרבר (אינסטגרם)
זאת בסדר? שי חי עם תניה גרבר (אינסטגרם)


אולי זאת מהארכיון? גרבר עם שי חי (צילום גולשים)
אולי זאת מהארכיון? גרבר עם שי חי (צילום גולשים)