כבר שבועיים שברק אדרי לא מבלה בתוך בית "האח הגדול", אבל הסכסוך המדובר שלו עם חבריו לבית המצולם מול מחנה שי חי? מתברר שהאיבה מלווה אותו גם ימים ארוכים אחרי סיום תחרות הריאליטי. מתברר שמי שהשתתף בגמר העונה השביעית, רק כדי לנצל את 15 דקות התהילה עד תום, עדיין מקבל הודעות נאצה וביקורת מתומכי הדייר המדובר שפרש במהלך העונה - כך שכעת אדרי החליט להבהיר מה דעתו על אנשי "צבא האמת של שי חי", בסטטוס רשת חדש.


"מכרים אהובים שלי בבקשה תפסיקו להתעסק באפסים המזויפים האלה, שחיים חסרי תוכן ותכלית ומנסים ליצור עניין אינטרנטי", כתב אדרי לחבריו בפרופיל הפייסבוק האישי שלו. "כל מה שהם יגידו, תגידו להם: 'נכון. צודקים'. חבל על חבילת הגלישה שלנו...", הסביר, תוך כדי שהוא מתכוון לאלה שמטנפים עליו ברשת. "הכי מצחיק שהוא בכלל לא שם עליהם, ועושה את חייו", ציין, תוך כדי שהוא מתכוון בבירור למעריצי חי - שלא הסתדר איתו (בלשון המעטה) כאשר בילו יחד ימים ארוכים בבית. "אפילו הוא הספיק לשכוח את התכנית. תתגברו יא חבורת דבילים. יום טוב תומכים חברים ומשפחה יקרים שלי".

הסטטוס של ברק אדרי (פייסבוק)
הסטטוס של ברק אדרי (פייסבוק)

עם זאת, נדמה שהצהרות לחוד ומעשים לחוד, לפחות במקרה של אדרי. אחרי שפרסם בפייסבוק תמונה מיום הולדתה של יוצאת העונה עומר קינן, שבה הוא מצולם עם כלת השמחה וחברם לתחרות דודו כהן (ההוא מעפולה), אדרי זכה לתגובות משמיצות. כאלה שקצת הרגיזו את יוצא "האח הגדול". מעט. בקושי. טוב, הכי עצבנו!

למשל, גולשת בשם ליאור, שכתבה "אוי עומר... את הדוגמה למשפטי 'נשים שק של נחשים'... ומה הפלא החיבור לברק ולדודו, צר עולמכם כעולם נמלה... יותר נכון צר אוצר המילים שלכם". אאוץ'? כי בתגובה לסטטוס, אדרי ענה לה באלגנטיות בכבודו ובעצמו מהפרופיל שלו - "ליאור יא ממורמרת לכי תחפשי לך איזה ספונס יא צנצנת של גומי". בלי סימני פיסוק במקור, כן?

מגיב מצטיין! אדרי עונה לביקורת (פייסבוק
מגיב מצטיין! אדרי עונה לביקורת (פייסבוק