מצבו הבריאותי של אמיר פיי גוטמן השפיע באופן מיוחד על אסתי לי פז, משתתפת העונה האחרונה של "האח הגדול", שמיד לאחר שיצאה מהבית, הגיעה לבניין האשפוז "אריסון" באיכילוב, התייצבה ליד המיטה וביקשה לסייע פרו בונו מתוך ניסיונה האישי והעצוב.

פז, ביקור חולים?

"סיפרתי לו עלי ועל אחי. הבהרתי שיש לי המון איך לסייע גם מעבר לגיוס, מידע וקשרים. הוא ועוד שני חברים טובים של אמיר שנכחו בפגישה, נותרו המומים ועם רושם טוב. נתתי לו את מספר הטלפון שלי וביקשתי שיחשוב על זה וייצור קשר. הוא כרגע בבלבול, עוד לא הבין לאן הוא נכנס. הצעתי לו קמפיין גיוס ושאגיד בתקשורת שאם הם לא יזדקקו לכל הסכום, הכסף יעבור להצלת חיים של אדם אחר".



 

A photo posted by @amirfguttman on


> בסיום התוכנית האחרונה של "המנהלת" בערוץ 50, נתקעה ל"אווירון" בדימוס אלון מזרחי האוזנייה באוזן - ורק אחרי חצי שעה של מאמצים, בטרם נסע למיון, הצליח המגיש בן פרידמן לחלצה.


מזרחי, הטה אוזן.

"הגזמת! איזה מיון".

אז איך תקלה כזו קורית דווקא לך?

"הוצאנו אחרי כמה דקות. הכל מצוין".

>שבת, 9:30 בבוקר, הרמטכ"ל גדי איזנקוט שומר על כושר בטי-שירט סגולה ומכנסי טריקו קצרים, חבר נוסף ושני מאבטחים, בצעדת בוקר בהרצליה.

גדי איינזקוט (צילום: מרק ישראל סלם)
גדי איינזקוט (צילום: מרק ישראל סלם)

> ב־8 במאי יושק במוזיאון תל אביב הספר "ריקליס - 950 מיליון דולר ב־40 דקות", מאת העיתונאי והסופר שלמה אברמוביץ' שכתב ביוגרפיה על חייו המרתקים של משולם (זוס) ריקליס. ליאורה מניחה שבשל יחסיה המעורערים עם אשתו הרביעית והמעושרת של זוס, טלי, היא בטח לא תוזמן. 

> בשישי שעבר התקיימה ב"צוותא" קבלת שבת לזכרו של צבי ינאי במלאת שנתיים למותו. באולם שהיה צפוף ומלא עד אפס מקום נצפו משפחתו, חבריו ומוקיריו, ביניהם: פרופ' אסא כשר, שרה פון שוורצה, יהודית רותם, אריאנה מלמד, גילה אלמגור, אלונה פרנקל, גידי אורשר, משה לדור, גבריאל בטל, מדענים ומעריצים אחרים של כתב העת "מחשבות". האליטה נהנתה משעתיים מרגשות ומחכימות, על צניחה חופשית, אוטודידקטיות, אמונה באדם, צניעות והטלת ספק. רז שמואלי חתמה את קבלת השבת בשיר "יש אי שם". ואולי בכל זאת משהו חושב עלינו?

> מזל טוב לפעיל החברתי ואימת הבנקאים, עו״ד ברק כהן, ולאשתו לאה כהן ארזי, לרגל הולדת הבת הבכורה סול (לא, לא על שם המפתח).