איך אומרים בספרדית "תנו לאכול בשקט"? כבר שמעתם בשבוע שעבר על שחקנית הטלנובלות והזמרת לאלי אספוסיטו שהגיעה לארץ בשבוע שעבר, לביקור של ביזנס אנד פלז'ר - וכעת מתברר שהכוכבת הדרום אמריקאית לא מבזבזת זמן ומנצלת כל רגע לפאן מקומי. בסוף השבוע האחרון, עוד לפני הופעתה בארץ, המסעדן הראל בלו אירח את אספוסיטו במסעדת "הברנז'ה" התל אביבית לארוחת ערב עם כל הפמליה שלה.

בעקבותיה, הגיעו המעריצות (והמעריצים) - שמבלים בימים האחרונים בניסיונות רדיפה אחר הכוכבת הארגנטינאית האהובה עליהם - זזו מאזור בית המלון בו היא מתגוררת, לכיוון המסעדה התל אביבית. במהלך הערב, בזמן שלאלי נשנשה, כמה עשרות מעריצים הפריעו לשלוותה ולשלוות הסועדים ששהו באותו זמן במקום, כשחוללו דרמה קטנה וניסו לפרוץ למקום כדי לגעת באושר, סליחה, באלילה שלהן. בסופו של דבר הושגה פשרה והאוהדים חיכו עוד כשעתיים, עד שהארגנטינאית תסיים לסעוד. 

צמודים. לאלי אספוסיטו ודן יושע (צילום: יח"צ)
צמודים. לאלי אספוסיטו ודן יושע (צילום: יח"צ)



אספוסיטו, שבין היתר הצטלמה עם שף המסעדה, כוכב "משחקי השף", דן יושע, לא הגיעה למסעדה במקרה: היא סיפרה שביקשה להגיע למקום אחרי שקיבלה חוות דעת חיובית מלא אחר מאשר פקונדו ארנה - כוכב הטלנובלות שהגיע לארץ באוקטובר האחרון, וגם ביקר במסעדה במהלך ביקורו ביזראל. הולה.