לפני כמעט שלושה שבועות, אמיר פרישר גוטמן היה אמור לפזז ולשיר על הבמה לצד שאר חברי להקת היי פייב אל מול אלפי מעריצים ומעריצות מתבגרים שהתבגרו מאז הניינטיז - עם זאת, רגע לפניכן, התכניות המרגשות בוטלו כשכוכב הלהקה, הזמר והבמאי , שהיה אז בן 39, חש ברע ואושפז לתקופה ממושכת. מאוחר יותר, התברר כי הסיבה לאשפוז היא מחלת הסרטן שבה לקה, כך שמאז הוא מקבל טיפול בבית החולים.
 
היום (שני), גוטמן מציין את יום הולדתו ה-40, כשהוא בבגדי חולה ומקבל את הטיפול נגד סרטן בבלוטת הלימפה מצוות בית החולים. רגע אחרי השעה חצות, החליט להקדים את חבריו ומכריו ברשתות החברתיות ולפרסם סטטוס מרגש, לכבוד העשור החדש בחייו - שהוא משתדל קבל באופטימיות מעוררת השראה. 
 

אבא אני אחזיק לך את העמוד עם התרופה ... חיים שלי .....

A photo posted by @amirfguttman on


"אז החל מהרגע אני בן 40. WTF ?!?!?", כתב בפייסבוק, "אחרי החודשיים האחרונים החלטתי שהשנה אני רוצה להקדים אתכם. ולהגיד לכם תודה לפני כל הברכות שלכם... תודה לכל הצוות המדהים באיכילוב שעושים הכל כדי להחזיר לי את בריאותי. הם נחושים ורגישים ויחד איתם ננצח בעוד כמה חודשים", הודה בהתרגשות.
גוטמן, המשיך להודות על החיזוק והתמיכה מהסביבה. "תודה למשפחה שלי ולחברים היקרים שלי שהפכו לחלק מהמשפחה שלי. אתם העוגן שלי ובזכותכם אני ישן טוב בלילה. תודה גם לכם - כל מי שכותב, מסמס, שולח פינוקים, חושב, מתפלל ובכלל... לכזאת כמות תמיכה לא זכיתי מעולם. זה מרגש וזה בכלל לא מובן מאליו. שתהיו בריאים, חג שמח ורק טוב".
 
הסטטוס של אמיר פיי גוטמן (פייסבוק)
הסטטוס של אמיר פיי גוטמן (פייסבוק)


הבוקר, הצטרף לברכות גם מי שנישא לגוטמן לפני כשמונה שנים ואף מגדל איתו את בנם רוי, ינאי פרישר. בעלו של הכוכב, כתב לו הקדשה אישית ומרגשת לא פחות: "אהבה שלי בדם, מעט מאוד פעמים יוצא לנו לעצור את מירוץ החיים המטורף שלנו ולהעריך... להעריך באמת את הגוף שלנו, הבריאות שלנו, הזוגיות שלנו וכל מה שבנינו יחד... מקווה שנסתכל עוד כמו שנים אחורה וזה יהיה כמו חלום רע מאחורינו", הסביר פרישר.

"אתה החיים שלי אנחנו מחוברים בוורידים כשכואב לך לי כואב כשאתה בוכה אני בוכה... לא כך רציתי לחגוג לך יום הולדת 40, אני אעשה הכל שזה יעלם שתחלים שנתעורר מהחלום בלהות הזה", הודה בן הזוג של גוטמן, "אני מאחל לנו עוד המון שנים ביחד שנזדקן ביחד כמו שרצינו שנזכה להביא לרוי אחים לעולם שנזכה לראות את רוייקי שלנו מתחת לחופה... ושנמשיך לטרוף את החיים והעולם הזה להנות מהחיים לראות עולם ליצור לשמח אנשים לעזור לאנשים לעשות דברים טובים כמו שעשינו עד עכשיו".
 
אז, המשיך "פתאום ברגעים כאלה אתה עוצר ומעריך את הזמן שהיה לנו יחד את רגעי האושר את ההצלחות הקטנות ומבין כמה כל זה הוא לא מובן מאליו. תהנו כמה שיותר תאהבו כמה שיותר אל תבזבזו אף רגע כי כל רגע הוא יקר מפז. אתה כל מה שרציתי לעצמי כל מה שחלמתי עליו... בבקשה רק תיהיה בריא כי אני רוצה שנזדקן יחד", ריגש במילותיו. "אנחנו לוקחים כמובן מאליו את החיים והבריאות שלנו... זו לא קלישאה... אין דבר יותר יקר מזה! אוהב אותך אתה החיים שלי... מאחל לך רק בריאות ואהבה כי כל השאר באמת הבל הבלים".

הסטטוס של ינאי פרישר (פייסבוק)
הסטטוס של ינאי פרישר (פייסבוק)