אין צורך בדוקטורט או כל תואר אקדמי אחר בכדי לשתף תמונה ברשתות החברתיות, ובטח שלא צריך להיות עיתונאי מדופלם באתר הרכילות TMI כדי להוסיף כותרת לתמונה - אבל כשהשורדת האהובה בדימוס רוסלנה רודינה עושה טעות פומבית ברשת, היא חוטפת על זה אש, בענק.


אז ככה: חברת טיפוח צמאה לפרסום, שלחה לאישה בחייו של אייל גולן שי לחג - בתמורה לטוב לבה (או פרגונצ'יק באינסטגרם של רודינה), אפילו אנשי השיווק כנראה לא ציפו שזה יגיע עד לאתר הבידור החביב עליכם. הדוגמנית, שיתפה אמש (שלישי) עם מעריציה תמונה של מוצרי האיפור שקיבלה, לצד הכיתוב "thanks… for the president", או בתרגום חופשי "תודה על הנשיא". כוונתה, היתה מן הסתם לכתוב תודה על המתנה, "Present" בלעז. אופסי!

נשיא ותהני. או שלא. הכיתוב השגוי של רוסלנה רודינה (צילום מסך)
נשיא ותהני. או שלא. הכיתוב השגוי של רוסלנה רודינה (צילום מסך)

כמה רגעים אחר כך, הגולשים שהבינו את הטעות המילולית, לא נותרו אדישים לשגיאה של רודינה ומיד הפציצו את רודינה בתגובות קשות - כמו "כמה טמטום, וואו", "אחלה נשיא" ושלל גידופים על הדוגמנית (וכן על טיב המוצרים שהעניקו לה). הגדילו לעשות בעמוד הפייסבוק הפופולרי "כשאבא ואמא בני דודים", שם פורסם צילום הכיתוב השגוי - והתגובות, מן הסתם, חגגו על חשבונה של השורדת.


אם לרגע חשבתם שאולי לא נעשתה טעות, כי רוסלנה רודינה כנראה מתכננת שיתוף פעולה עם כבוד הנשיא, אז תשומת לבה הוסבה לתגובות הקשות - והגברת מיהרה לתקן את טעותה והחליפה את המילה "נשיא" במילה "מתנה". אפשר להניח שלא נעזרה ביוסי גיספן? מדובר בבחורה עם ראש על הכתפיים - והנה ההוכחה לכך!

רוסלנה, עושים צחוק?
"לבני הדודים שבינינו, רוסלנה כותבים בלי האות א'... הסלולרי עושה תיקון בכתיבה, אז כשהעליתי את הפוסט האייפון כנראה חשב שמתנה זה נשיא, מצחיק, תיקנתי מיד כמובן. אבל אני לא מתייחסת, ביקורות תמיד יהיו ועדיף שאנשים יתעסקו בדברים קצת יותר חשובים, מאשר תמיד לחפש את הרע. שיהיה חג שני שמח ומהנה לכולם. אוהבת".

 

Thanks to @sacara_il for the present @michelleedri

A photo posted by @ruslanarodina on