עד שכבר חשבתם שראיתם ושמעתם הכל על משפחת הריאליטי -טראש המפורסמת בעולם, קים קרדשיאן נתפסה מבלה בציבור עם האחיה ה"קטן", רוב קרדשיאן וגם, שימו לב, עם ארוסתו (שהיא חברתה הטובה לשעבר) בלאק צ'יינה. הללויה, השלישיה המתובסכת יצאה אתמול (שלישי) לארוחת צהריים משותפת.

מדובר באירוע מרגש עבור חובבי הריאליטי בעולם, מכיוון שזו הפעם השנייה בשנתיים האחרונות שבה מלכת הקרדשיאנ'ז והבייבי-ברו שלה נראים מבלים ביחד, אחרי שאפילו מהחתונה שלה עם קניה ווסט הוא הבריז!

האיחוד המרגש. קים ורוב קרדשיאן ( צילום: splashnews)
האיחוד המרגש. קים ורוב קרדשיאן ( צילום: splashnews)



עכשיו זה רשמי - נראה שהמשפחה מתחילה לקבל את הנישואים הקרבים של הגבר היחיד במשפחת קרדשיאן לאישיות השנויה במחלוקת של הביצה ההוליוודית. הכל התחיל בשבוע שעבר, כשרוב ובלאק צ'יינה בילו עם האחות הקטנה במשפחה, קיילי ג'נר. למה המפגש היה כל כך מיוחד? בעיקר בשל העובדה שצ'יינה, חשפנית בדימוס, היא אם בנו וארוסתו לשעבר של הראפר טייגה, שהוא במקרה (הכי לא) בן הזוג הנוכחי של ג'נר - מה שכמובן הביא ליריבות בין השתיים.

אחרי הסכם השלום ההיסטורי, הגיע גם תורה של מלכת הטראש קים. היא פגשה את אחיה ומי שעושה לו נעים (אבל ממש) בתקופה האחרונה - אחרי שבעבר היו חברות טובות, בערך עד שקיילי התחילה לצאת עם טייגה, אז החברות הפכה לסכסוך מתוקשר. על פי השמועות בהוליווד, עוד לפני ארוחת הצהריים, קים לקחה את הבעל ואישה לעתיד למרפאת נשים והריון - מה שמרמז על אופציה שמשפחת קרדשיאן תקבל לעולם בעוד כמה חודשים תוספת חדשה. אבל בהוליווד כמו בהוליווד, עד שלא תבחנו בטן /תמונה של מקל הריון באינסטגרם, אי אפשר להאמין לאף שמועה!

שלישיית הקסם. רוב וקים קרדשיאן ובלאק צ'יינה
שלישיית הקסם. רוב וקים קרדשיאן ובלאק צ'יינה


אז ככה נראה המפגש של קיילי ג'נר עם בלאק צ'יינה:



 

A photo posted by Ebonni (@brokekyliejenner) on



 

A photo posted by @kardashian_br on


מאז האירוסים המהירים בין רוב לבחירת לבו, שהוכרזו בתחילת החודש, נדמה היה שבנות משפחת קרדשיאן-ג'נר קיבלו הוראה לשמור על זכו השתיקה, כיוון שאף לא אחת בירכה על אירוסיו של האח המדוכא, שבשנים האחרונות ברח מהמצלמות בכל דרך אפשרית. עכשיו, נראה שהרוחות נרגעו ולאט לאט בני הפמיליה מקבלים את הליידי (אם ניתן לכנות אותה ככה) החדשה למשפחה.

מקורב לקרדשיאנ'ז סיפר השבוע שקריס ג'נר, קלואי, קורטני והשארכבר מסתגלות לעובדה לפיה רוב יתחתן עם צ'יינה, כך ש"כולם מנסים לעשות מאמצים להכיר ולקבל אותה, רק בזכות העובדה שרוב נראה איתה מאושר". אם היא עושה לו טוב וקימי מאשרת, מי אתם שתשפטו!