מיס ג'נר הצעירה היא דוגמנית, סופרת, בעלת קו קוסמטיקה אישי, כוכבת ריאליטי, מעצבת בגדים לצעירות, מובילת דעת קהל ועכשיו גם... מקעקעת? טוב, לא ממש מקעקעת, אבל כן קעקעה את המקעקע שלה, במו ידיה! קיילי ג'נר בת ה-18, לשעבר הבייבי של משפחת קרדשיאן-ג'נר, ביקרה בסוף השבוע האחרון בסטודיו של אמן הקעקועים ג'ון בוי בניו יורק, שם התחדשה בצמד קעקועים אדומים חדשים (ולא בדיוק מובנים למעריצים) - בנוסף לאלה שכבר צרבה על עורה לפניכן. אבל זה לא נגמר לפני שקעקעה אותו בחזרה!

הכוכבת, שהתקעקעה אצל אותו אמן בעבר, החליטה כאמור לבקר אצלו שוב בתום בילוי לילי עם חברות - תוך כדי שהיא משתפת הכל בחשבון האינסטגרם והסנאפצ'אט שלה. את התוצר הסופי שנחרט על עורה (או לייתר דיוק, על זרת יד ימין שלה), פירסמה רק יומיים אחר כך, אחרי שהשאירה את העולם במתח.






למרות שלא מדובר בקעקוע הראשון שלה, ג'נר הלחוצה לא הפסיקה להתנועע בכיסא בעצבנות, עד שהתבקשה שלא לזוז - כדי שלא יפספס ויעשה טעות בציור הקעקוע. "את עור ועצמות, זאת הבעיה", התלונן המקעקע, מה שגרם לפרינססה קיילי לרגע של זעם. "אוקיי, אני אפסיק לזוז, אבל אתה חייב לעשות את זה בצורה מושלמת, אתה יודע שאני פרפקציוניסטית", הסבירה.

בתמורה, הוא נתן לה את האופציה לקעקע אותו בכתובת חדשה - כך שג'נר לא עזבה את סטודיו הקעקועים מבלי להשאיר חותם על ידו של מי שמקעקע אותה: כשחרטה על ידו את האות K עם כתר מעל.  זה לנצח נצחים, ברור לכם?