כשמשתתפי "האח הגדול"שהו בבית המצולם, הייתה להם אפשרות לתקשר עם יורם זק, עורך התכנית שעומד מאחורי קולו של "האח" אך ורק דרך המצלמות והרמקולים שבחדר. אבל מה קורה אחרי סיום חודשי הצילום הארוכים? עמרי בן נתן שהגיע לגמר וסיים במקום השלישי, אמנם כבר עזב את הבית לפני כחודש, אבל ממשיך להיות בקשר עם "האח הגדול" - זאת כי מי שעומד מאחורי הריאליטי והמתמודד האהוב מצאו מכנה משותף והם מבלים יחדיו גם אחרי שהתחרות הסתיימה.

את סוף השבוע האחרון, העבירו הזוג הפוטוגני בן נתן ואהובתו מימי הריאליטי, קסניה טרנטול, בכנרת - שם הוא לימד את אהובת לבו לגלוש. אחרי שהעביר שיעור על סודות הגלים לקסניה, התפנה בן נתן להעביר עוד סשן של השכלה ים תיכונית, הפעם לאחיו הגדול. אל תתבלבלו, לא מדובר ברועי בן נתן, האח התאום, אלא באחיו מהבית - זק.

 

A photo posted by Omri Ben natan (@omribennatan) on


 

A photo posted by Ksenia Tarantul (@kseniatarantul) on



 

A video posted by Omri Ben natan (@omribennatan) on


בן נתן שניסה כבר להילחם בעבר באלימות ברשת, פרסם תמונה משותפת עם זק, זאת לצד הכיתוב "אחשלי הבכור בא לגלוש קצת" - אך מיד אחר כך זכה לתגובות קשות של מטקבקים, שלא נותרו אדישים לתמונה של השניים. "ממש לא אחיך אבל שיהיה בשביל התמונה. יורם זק עשה הכל בשביל להעלות את ההוא ולהוריד אתכם מטה נפשית כמה שיכל", כתב לו מעריץ אחד.

אחר כתב בתגובה לתמונה "האמת שאחיך הגדול ממש לא אוהב אנשים טובים ונורמלים הוא מתחבר לרעים ומעלה אותם", כמו גם "אח? אתה כנראה לא מעודכן הוא עשה הכל כדי לתמוך בחרא שעברתם בבית עם הדיקטטור". אחרים, ציינו ש"האח הזה היה הכל רק לא אח בשבילך, זק לא יודע להכיל גברים ווינרים ואהובים שהם גם שלמים עם עצמם" ו"אח שלך פחות, אולי זה שהיה הכי פחות שם בשבילך". אאוץ'.