צאו למסע אחורה בזמן, לשחר היסטוריית הטראש של משפחת קרדשיאן: השמש זורחת, הציפורים מצייצות, נערת הזוהר וה-BFF של פריס הילטון (או הביץ' שלה, תלוי את מי שואלים), אחת בשם קים קרדשיאן, זוכה לפרסום בהוליווד בגלל דליפה של קלטת סקס - שבה היא מופיעה מקיימת יחסי מין עם ראפר.

חזרה לשנת 2016: כולם יודעים שמה שהסב את תשומת לבו של העולם למלכת הקרדשיאנ'ז עם אחוריה המפורסמים, היתה הקלטת הלוהטת של קימי עם הראפר ריי ג'יי, שבדיעבד הסבה לכל משפחתה רק נחת והביאה אותם למסך בריאליטי שהפך אותם למוכרים בכל רחבי הגלובוס. בהמשך, התברר שגם האחות הקטנה קלואי קרדשיאן צילמה סרטון אירוטי משלה עם האקס  לאמר אודום, אבל כעת, הגיע הזמן לרגעים מתועדים בין הסדינים מכיוון משפחתי אחר לחלוטין - כזה שהתווסף למשפחה לאחרונה.


כוכבי הסרטון החדש שמאיים להביך את משפחת הריאליטי-טראש: בלאק צ'יינה, ארוסתו של רוב קרדשיאן, שמופיעה בסרטון לצד האקס ואביו של בנה, הראפר טייגה - שכיום הוא הבויפרנד של קיילי ג'נר, אחותו הקטנה של רוב ג'וניור. מסובך, נכון? נדמה היה שהדברים מתחילים להסתדר בתוך המשפחה המשוגעת, אבל כעת, עם קלטת הסקס של בלאק צ'יינה וטייגה שעשויה לדלוף בכל רגע, הפמיליה קרדשיאן עשוהי להתפלג מחדש.



 

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on


הצהובונים עוסקים בימים האחרונים באדם שמאיים להדליף את סרטון הסקס של השניים, שעדיין מתנהלים כתוספות חדשות יחסית למשפחת קרדשיאן, לאתרים המיועדים למבוגרים בלבד. הצילומים המיניים, הלחיצו את צ'יינה מספיק כדי שתאיים בעצמה לעשות ככל שביכולתה כדי למנוע את הפצת הסרט.

עורך הדין של הרקדנית האקזוטית (נו, חשפנית) לשעבר, שמאורסת לגבר היחיד שנותר במשפחת קרדשיאן, הודיע שצ'יינה מתכוונת לתבוע את מי שיעז לפרסם את הסרטון. על פי הדיווחים, לא ניתן לראות בקטעים המצולמים את פניהם של ה"שחקנים" שמופיעים על המסך, אך הקעקועים שעל גופם מסגירים כי מדובר בבלאק צ'יינה וטייגה. בני הזוג מהמש]חה, רוב קרדשיאן ובייבי קיילי ג'נר, נמנעו מלהגיב לפרשיה.

צ'יינה, טייגה, רק תשאלו את קריס ג'נר. היא יודעת שאם החיים מעניקים לך לימונים, עשי מהם לימונדה...



 

A photo posted by Blac Chyna (@blacchy_) on


 

A photo posted by Blac Chyna (@blacchy_) on


 

A photo posted by www.Lashedbar.co (@blacchyna) on