מתברר שאצל ג'נט ג'קסון, הדברים הטובים מגיעים בשלב מאוחר יחסית - חתונה וגירושים עוד לפני שהיא בת 20, אובדן אח נערץ שהיה אחד האנשים המפורסמים בעולם, אהבה חדשה מרגשת בשנות הארבעים לחייה וכעת להקמת משפחה, כשהיא כמעט בת 50. בהוליווד מדווחים כי דיוות הפופ בהריון עם ילד ראשון לה ולבעלה, המיליארדר הקטארי וויסאם אל מאנה, מברוק!



מקורבים לג'קסון, אחת הזמרות המפורסמות על הגלובוס שתציין ב-16 במאי את יום הולדתה ה-50, ריכלו עם הצהובונים וגילו ש"זו התגשמות חלום עבורה. מצחיק, היו שמועות על כך שלפני כמה שנים הביאה ילד סודי לעולם, אבל היא צחקה על זה כי תמיד רצתה ילדים משלה". 
 
בהריון, בייבי. ג'נט ג'קסון (צילום: Getty images)
בהריון, בייבי. ג'נט ג'קסון (צילום: Getty images)


מתברר שזאת הסיבה שבגללה ג'קסון הרגיזה את המעריצים הוותיקים כשקטעה את סיבוב ההופעות העולמי, לקידום אלבומה האחרון "Unbreakable", ודחתה את שאר המופעים לשנת 2017. נשמות טובות, קבעו שדיוות הפופ הגדולה חלתה בסרטן סופני ושימיה ספורים, אחרי שהודיעה בסוף השנה האזרחית הקודמת שהיא נאלצת לבטל את ההופעות שתוכננו כיוון שעליה לעבור ניתוח דחוף בהוראת רופאיה, אך לא הרחיבה אלא רק הודתה לאוהדיה על התמיכה.

אם הדיווחים נכונים, אחרי כמעט ארבע שנות נישואים (בפעם השלישית בחייה) עם הגבר המוסלמי שצעיר ממנה בעשור (!), שעבורו על פי השמועות עברה תהליך של התקרבות לדת והתאסלמה, היא מטפחת ברחמה יורש עצר. הבייבי של ג'קסון את אל מאנה, כך על פי הדיווחים, עתיד להגיע לעולם בעוד כחצי שנה, כך שהיא בשלבים מוקדמים של ההריון. בשעה טובה.

הורות מאוחרת? ג'קסון עם וויסאם אל מאנה (צילום: Getty images)
הורות מאוחרת? ג'קסון עם וויסאם אל מאנה (צילום: Getty images)
ברכות. ג'נט ג'קסון
ברכות. ג'נט ג'קסון