קים, יכולה לעמוד בזה? קיילי, מה את אומרת על זה? קריס, את מוכנה לזה? לא, משפחת קרדשיאן כנראה הכי לא ציפתה לזה - הגבר היחיד של המשפחה בתקופה האחרונה, רוב קרדשיאן, הכריז אתמול (שישי) שהוא מצפה לילד מארוסתו הטרייה, בלאק צ'יינה. כן, רוברט ג'וניור יהיה אב לתינוק מההיא שמשמשת אמא לבנו של חבר אחר במשפחה, כי המציאות שלהם עולה על כל דמיון.


נדמה שמדובר בתקופה המאושרת ביותר של רוב מזה שנים: לפני כשלושה חודשים נחשף הרומן הקצרצר בין האח במשפחת הריאליטי המפורסמת ביותר בעולם לבין צ'יינה, מה שהפך בזריזות לאירוסים כששאר בני המשפחה בילו מחוץ לעיר. אתמול, חודש אחרי הכרזת האירוסים, בזמן שבנות משפחת קרדשיאן מבלות את החופשה השנתית שלהן בקובה - רוברט פרסם תמונה של אימוג'י בלאק צ'יינה הריונית במיוחד, ברשתות החברתיות. כן, יהיה להם תינוק!

 

A photo posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on

 
נדמה שאחרי תקופה ארוכה שבה הסתגר והסתתר מהעולם, הזכר היחיד עם שם המשפחה המפורסם נהנה מהחיים - וכעת, כשהוא בן 29, מתכונן לחיים חדשים כאבא, עם ארוסתו החשפנית במיל' בתור מאמא. לצ'יינה, כבר יש ילד בן שלוש מאירוסיה הקודמים לראפר טייגה, מי שכבר כמעט שנתיים מתפקד בתור הבויפרנד של קיילי ג'נר, אחותו הקטנה של רוב. מסובך? ככה זה אצל בני המשפחה הזאת, שלאחרונה עשו סולחה בין כולם, לפחות מול המצלמות.
 
למרות השמועות שמפיצים הצהובונים בהוליווד - שחוגגים על הבשורה שהופכת את חיי המשפחה המדוברת לטלנובלה של ממש - לפיהן קרדשיאן את צ'יינה זכו לברכות אישיות ומתועדות (כמו לייק לתמונה אינסטגרם) מטייגה, קיילי וקים קרדשיאן, על פי דיווחים אחרים איש מבני המשפחה או מקורביה עדיין לא הגיב לבשורה המרגשת. הם צריכים לפתוח בקבוק שמפניה כדי לחגוג (או לשכוח), עוד קרדשיאן מגיע לעולם!

 

A photo posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on



 

A photo posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on