לשלומי שבת אולי יש שפתיים שיודעות לאהוב מקרוב וצלצול מוכר במיוחד, כפי שהוא שר פעם, אבל בסוף השבוע האחרון - הקול המרגש של הזמר לא נשמע אל מול קהל של אלפי אנשים. הסיבה? חגיגות יום העצמאות, כנראה התקופה העסוקה ביותר בשנה עבור הבדרנים המקומיים, שכנראה השפיעו מאוד על הזמיר המבוקש והותירו את הקהל מאוכזב.


מרתון ההופעות הענק של יום העצמאות, כלל גם השנה את הופעותיו של שבת, שיכול להשתלב בקלות בצמרת מצעדי "האמנים האהובים בישראל". גם השנה, הוא התנייד מבמה אחת לשנייה ברחבי הארץ, בין קריית אתא, קריית מוצקין לקריית ביאליק, כשביום חמישי האחרון הגיע עד אילת - כדי לתת את השואו המבוקש שלו באירוע העובדים של בנק דיסקונט שנערך בחוף הדקל בעיר הנופש. 

עם זאת, אלה שציפו למופע של שבת האהוב - התאכזבו כשהזמיר עלה לבמה מותש, שר בקול צרוד וחלש, במה שכנראה היתה את אחת ההופעות הגרועות במהלך הקריירה שלו. אוף.



בתחילה היו את אלה שהגיעו ליהנות מהמוזיקה של שבת שחשבו כי מדובר בבעיית סאונד, בעוד שאחרים טענו כי הזמר הצטרד בעקבות עומס הופעות שלקח על עצמו ביום העצמאות. כמובן שהיו את אלה בקהל שהיללו את שלומי, רק כי לא רצה לאכזב ועל אף הצרידות והתשישות, עלה לבמה אה-ל-נטורל והופיע בלי פלייבק. כאמור, "הופיע".

בני מנשה המייצג את שבת, אפשר לדרוש בשלומו של שלומי? 
"אין תגובה".