עזבו אתכם ממאיה בוסקילה עם הפה הגדול או מכל טור אישי שבטח ייכתב כדי לדהור על גבו של הכדורסלן לשעבר וחובב הנשים המפורסמות, גילי מוסינזון - זה שייצא מהארון בסוף השבוע וחשף שהוא נמשך מינית לגברים ולנשים. התגובה המפתיעה ביותר לחשיפה האמיצה, היא דווקא של ח"כ עמיר פרץ, שר הביטחון לשעבר, שכינה את המעשה של מוסינזון "מהלך השנה בספורט הישראלי". מה.


פרץ המשופם, פנה בתקופה שבה כיהן בתפקיד יו"ר מפלגת העבודה לקהילת הלהט"ב המקומית במטרה לזכות בקולותיה, אך זכה להתנגדות מוחלטת בטענה שהוא מנסה לעשות בחבריה שימוש ציני ומעולם לא הביע תמיכה אמיתית בהומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים. כעת, ייתכן שפרץ מנסה להתקרב לקהילה הגאה בשנית, כשהוא מביע תמיכה ופרגון ליציאה של מוסינזון מהארון. 

 

פייר, התרגשתי.

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on



אתמול (ראשון), פרץ שיתף ברשת תמונה של בן הזוג לשעבר של מארינה מקסימילאן, לצד הכיתוב: "הצעד של גילי מוסינזון הוא מבחינתי מהלך השנה בספורט הישראלי, שדורש יותר אומץ לב מכל הטבעה וירטואוזית או בעיטת מספרת, ויותר חוסן מנטלי ממה שניתן למצוא בקבוצה שלמה של אלופים". הכי וואו.

"החלטה זו היא ביטוי לאדם עם תפיסה של מנהיגות, שמוכן לעשות את הנדרש על מנת ליזום מהלך של הובלה ודוגמא אישית", המשיך ח"כ פרץ, "מדובר בהחלטה פרטית לחלוטין שעל כל אחד לקבל עם עצמו, ואין בדברי אלה כדי לבקר את מי שמרגיש אינו מוכן לקחת את הצעד הזה. אך זה פשוט מתבקש לומר כל הכבוד לאדם אמיץ בשם כל אלה שמאמינים בשוויון, בחופש ובלוח השנה שמראה שאנו כבר עמוק בתוך המאה ה-21. תודה גילי, כולנו גאים בך". 

מוסינזון עצמו הגיב להבעת התמיכה, כשפרסם צילום מסך של הסטטוס בעמוד של פרץ, לצד הכיתוב "פייר התרגשתי". בקרוב תרוצו לכנסת ברשימה משותפת?

עמיר פרץ מכתיר (צילום: אבשלום ששוני)
עמיר פרץ מכתיר (צילום: אבשלום ששוני)

שופי על האומץ. גילי מוסינזון (אינסטגרם)
שופי על האומץ. גילי מוסינזון (אינסטגרם)